آن چه که پوست در مورد سلامتی‌تان می‌گوید! - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

آن چه که پوست در مورد سلامتی‌تان می‌گوید!

آن چه که پوست در مورد سلامتی‌تان به شما می‌گوید!

پوست در مورد سلامتی‌تان چه می‌گوید؟! همه ما بخوبی می‌دانیم که پوست یکی از معیارهای زیبایی است در نتیجه حفظ یک سد پوستی سالم بسیار مهم است. شاید متوجه شده باشید که پوست شما نشان دهنده سلامت درونی شماست. به عنوان مثال استرس و کم خوابی منجر به پف چشم و سیاهی دور چشم و همچنین جوش می‌شود. اما آیا می‌دانستید که پوست شما بیش از آن چه آشکار است را آشکار می‌کند؟ اگر به دقت نگاه کنید، پوست شما اولین علائم یک مشکل اساسی را نشان می‌دهد.

به طور کلی اختلالات متابولیک و سایر مشکلات سلامتی می‌تواند خود را به شکل لکه‌های پوستی و … نشان دهند. بدن شما به این صورت سیگنال می‌دهد که چیزی در بدن شما به خوبی عمل نمی‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا بدانید پوست شما ممکن است در مورد سلامتی شما چه چیزی بگوید:

۱) جوش‌های ناگهانی ممکن است نشان دهنده استرس و اضطراب باشد:

اگر پوست شما در اکثر مواقع کاملا خوب و شفاف است و یک آکنه ناگهانی روی پوست خود مشاهده می‌کنید، استرس را مقصر بدانید. هنگامی که استرس دارید یا مضطرب هستید، بدن شما کورتیزول ترشح می‌کند که منجر به جوش می‌شود. با برخی از فعالیت‌های کاهش دهنده استرس مانند مدیتیشن یا گذراندن زمان در طبیعت شروع کنید تا همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. اگر پس از مدتی جوش‌هایتان درمان نشدند حتما باید یک متخصص صحبت کنید.

۲) آکنه در امتداد خط فک ممکن است نشان دهنده عدم تعادل هورمونی می‌باشد:

آکنه در نواحی مختلف صورت شما نشان دهنده یک مشکل داخلی متفاوت است. آکنه‌ای که اغلب در قسمت پایین صورت یا در امتداد خط فک ظاهر می‌شود، معمولا نشانه‌ی PCOS می‌باشد. اگر این جوش‌ها برای شما آشناست، پیشنهاد می‌کنیم فورا برای آزمایش و درمان با پزشک مشورت کنید.

۳) برجستگی‌های زرد ممکن است نشان دهنده دیابت باشد:

مشاهده برجستگی‌های زرد رنگ روی بازوها و پاها یا لکه‌های تیره در اطراف ناحیه زیر بغل می‌تواند نشانه دیابت باشد. این یکی از شایع‌ترین‌ بیماری‌های امروزی است، اما بسیاری از مردم حتی نمی‌دانند که به آن مبتلا هستند. علائم پوستی ممکن است اولین سرنخ برای شناسایی انواع بیماری‌ها باشند.

۴) تیرگی زیر چشم ممکن است نشان دهنده کمبود مواد مغذی باشد:

شما کمبود خواب و ژن‌ها را عامل سیاهی زیر چشم‌تان می‌دانید، اما آیا می‌دانستید که کمبود مواد مغذی نیز می‌تواند ناشی از آن باشد؟ برای رفع کمبود هیدراتاسیون، آب بیشتری بنوشید و مطمئن شوید که رژیم غذایی متعادلی دارید که شامل تمام پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد مغذی باشد.

۵) پوست بسیار خشک ممکن است نشان دهنده مشکلات تیروئید باشد:

پوست در مورد سلامتی‌تان چه می‌گوید؟ اگر همیشه پوست خشکی داشته‌اید جای نگرانی نیست و خشکی پوست به دلیل تغییرات آب و هوایی نیز کاملا طبیعی است. با این حال، خشکی مزمن پوست می‌تواند نشانه‌ای از مشکلات داخلی باشد و حتی ممکن است نشان دهنده کم کاری غده تیروئید باشد. اگر پوست شما احساس خارش یا خشکی شدید داشت، برای تعیین علت دقیق با پزشک مشورت کنید.

جمع‌بندی…

در این مطلب به سوال پوست در مورد سلامتی‌تان چه می‌گوید پاسخ دادیم. همیشه گفته‌ایم که پوست‌تان سرمایه‌ی شماست. در این مقاله به یکی دیگر از موارد اهمیت پوست اشاره کردیم، برخی از مشکلات پوستی شما نشان دهنده‌ی برخی از بیماری‌های می‌باشد؛ در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم به پوست خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

فراموش نکنید برای دریافت مشاوره‌ی رایگان از متخصصین الا اسکین کافیست به اینستاگرام ما مراجعه کنید. با مراجعه به اینستاگرام الا اسکین با طیف وسیعی از انواع محصولات و خدمات این مجموعه هم آشنا می‌شوید؛ اما برای اینکه با خواص محصولاتی که این مجموعه ارائه می‌دهد، آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم به بخش محصولات سایت الا اسکین مراجعه کنید.

درباره‌ی الااسکین

مجموعه‌ی الااسکین بیش از ۱۰ سال است که در زمینه‌ی مراقبت از پوست فعالیت دارد و با کادری مجرب خدمات پوستی در انواع لاین‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین این مجموعه نماینده‌ی معتبر دو برند فوق‌العاده تالگو و اکلادو در شهر‌های بزرگی‌ مانند تهران و کرمان می‌باشد. ویژگی‌ منحصر به فرد برند تالگو دریایی و طبیعی بودن محصولاتش می‌باشد. جالب است که بدانید دو برند تالگو و اکلادو انواع پوست را در نظر گرفته است و با توجه به انواع مشکلات پوستی محصول راهی بازار کرده است؛ پس با خیال راحت می‌توانید این محصولات را در روتین‌ پوستی‌تان قرار دهید و استفاده کنید.

اگر هم نمی‌دانید کدام محصول برای شما مناسب است می‌توانید از طریق سایت یا پیج اینستاگرام با تیم پشتیبان و متخصص الا اسکین در ارتباط باشید و سوالات و مشکلات پوست خود را با ما در میان بگذارید. مشاورین ما شما را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند تا خریدی بسیار خوب و رضایت‌بخش داشته باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X