بهترین روش برای حذف لکه‌ها‌ی صورت - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

بهترین روش برای حذف لکه‌ها‌ی صورت

بهترین روش برای حذف لکه‌ها‌ی صورت

آیا بالاخره بلوغ را پشت سر گذاشته‌اید اما نمی‌توانید بفهمید که چگونه از شر لک‌های به جا مانده از جوش خلاص شوید؟ آیا لکه‌های ناشی از آفتاب و لکه‌های ناشی از افزایش سن باعث می‌شوند احساس بدی داشته باشید؟ خب، پیشنهاد می‌کنیم ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید:

بدانید که …

مواد تشکیل دهنده روتین شماست که تعیین می‌کند چگونه لکه‌های صورت را به طور موثر و سریع از بین ببرید. مطمئنا، پپتیدها یا ویتامین A می‌توانند به پوست شما کمک کنند، اما مواد فعال خاص برای این عارضه‌های پوستی خاص عملکرد بهتری دارند. برای لک‌ها، به دنبال محصولاتی با موادی باشید که رنگدانه‌ها را مدیریت می‌کنند، مانند نیاسینامید با نام ویتامین B3 و ویتامین C. همچنین، ثابت باشید و همه مراحل روتین خود را هر روز دنبال کنید تا در واقع روند بهبودی را تسریع کنید.

بهترین روش برای از بین بردن لکه ها از صورت به راحتی و سریع

۱) شستشوی صورت

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای از بین بردن لکه‌های تیره این است که صورت خود را به خوبی بشویید و لایه برداری کنید. اگر تمایل زیادی به سفر دارید، در فعالیت‌هایی شرکت می‌کنید که زیاد عرق می‌کنید یا زیاد زیر نور آفتاب قرار می‌گیرند، صورت شما به راحتی کدر می‌شود. آن را با روغن طبیعی پوست، عرق، آرایش و آلودگی خود ترکیب کنید، اگر خوب نشویید، پوست شما به مرور زمان دچار لکه و آکنه می‌شود. پبنابراین، بهترین راه برای پاک کردن همه چیز، شستشوی صورت با شوینده‌ی مناسب پوست‌تان می‌باشد.

۲) تونر تسکین دهنده صورت

همانطور که می‌دانید تونر سطح pH بدن شما را متعادل می‌کند، پوست را سم‌زدایی می‌کند و تحریکات را تسکین می‌دهد. این برای کسانی که به دلیل عدم تعادل هورمونی دچار لکه‌های تیره شده‌اند نیز ضروری است.

به عبارتی دیگر تونر یک تسکین دهنده صورت است که می‌تواند برای پوست شما معجزه کند اگر به آن فرصت دهید. تونر‌ها منافذ شما را پاک می‌کند و گرد و غبار یا کثیفی باقیمانده را به طور کامل از بین می‌برد. پس از شستن، صورت خود را خشک کنید، بعد چند قطره از تونر را روی یک پد پنبه‌ای تمیز بریزید و در نهایت آن را روی تمام صورت خود بکشید.

۳) استفاده از سرم مناسب صورت

یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن لکه‌های سیاه از صورت در خانه، افزودن سرم‌های صورت به روتین خود است. از مواد فعال مراقبت از پوست به شکل غلیظ استفاده می‌کند تا نتایج سریع تری به دست آورد.

۴) استفاده از ضدآفتاب مناسب پوست

برای داشتن پوستی شفاف و سالم، ضد آفتاب یکی از مواردی است که نمی توانیم در مورد آن به خطر بیفتیم.

دقت داشته باشید که ۲۰ دقیقه قبل از بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب خود استفاده کنید. مقدار کمی از آن را فشار دهید و آن را روی تمام صورت خود بزنید. همچنین آن را روی پوست در معرض دید مانند گوش‌ها، گردن، شانه‌ها و دست‌ها بمالید. آن را هر چهار ساعت یک بار تجدید کنید، به خصوص اگر عرق می‌کنید یا در تمام روز زیر نور شدید آفتاب هستید.

پرسش‌های متداول در مورد اینکه چگونه می‌توان لکه‌ها را به راحتی و سریع از روی صورت پاک کرد!

چگونه لکه‌هایی صورت را به طور طبیعی از بین ببریم؟

چندین راه حل مطمئن و طبیعی برای خلاص شدن از شر لکه‌های تیره وجود دارد. برای دفع سموم از بدن آب، آب لیمو و عسل و دوغ بنوشید. همچنین می‌توانید از موادی که دارای خواص روشن کنندگی هستند مانند آب لیمو، ماست، آلوئه ورا، عسل و پاپایا استفاده کنید.

آیا واقعا می‌توان لکه‌های تیره را از بین برد؟

از آن جایی که انواع مختلفی از لکه‌های تیره وجود دارد، طول عمر آن‌ها در موارد مختلف متفاوت است. برنزه شدن آفتاب، اسکار آکنه، بثورات، کورک و رنگدانه‌های بیش از حد ناشی از غذای گرم را می‌توان به راحتی با کمک یک روال مراقبت از پوست بهبود داد. با این حال، مقابله با پوست آسیب دیده در اثر اشعه خورشید و لکه‌های ناشی از افزایش سن دشوارتر است و در شرایط شدید ممکن است نیاز به لیزر داشته باشد.

کدام غذا برای روشن شدن پوست بهتر است؟

برای روشن کردن طبیعی لکه‌های تیره و داشتن رنگی یکدست، خوردن برخی مواد غذایی می‌تواند کمک کننده باشد. غذاهای حاوی آنتی اکسیدان و مواد مغذی مانند توت فرنگی، تخم مرغ، آناناس، آب لیمو، گوجه فرنگی و آووکادو را امتحان کنید.

محصولات پیشنهادی الا اسکین

الااسکین نماینده‌ی معتبر دو برند اکلادو و تالگو در شهر‌های بزرگی مانند تهران، کرمان و … می‌باشد که در ادامه برخی از این محصولات را معرفی می‌کنیم:

ضدآفتاب اکلادو

همانطور که همیشه گفتیم ضدآفتاب باید در روتین پوستی هر فرد وجود داشته باشد. ضدآفتاب اکلادو با فرمولی فاقد چربی و تسکین دهنده پوست را با عصاره‌های گیاهی تغذیه می‌کند. مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس یا پوست‌های بسیار چرب و دچار آکنه می‌باشد. این ضدآفتاب دارای SPF50 می‌باشد. ناگفته نماند که محتویات مغذی این کرم، پوست را مرطوب نگه داشته و بدون این که حالت چسبناکی برروی پوست باقی بگذارد و به راحتی جذب می‌شود.

تونر پروتئین شیر رویال اکلادو

همانطور که می‌دانید بعد از آب، پروتئین دومین ترکیب فراوان در بدن انسان است. هرگونه کمبود در پروتئین منجر به آسیب سد دفاعی پوست می‌شود و این آسیب می‌تواند مشکلات پوستی متعددی از جمله لکه‌های پوستی شود.

میزان جذب پروتئین با افزایش سن کاهش می‌یابد و این کمبود پروتئین می‌تواند باعث از دست رفتن الاستیسیته پوست شود و نشانه‌های افزایش سن را نمایان‌تر کند.

در نتیجه با استفاده از این محصول اکلادو می‌توانید پوست خود را نجات دهید.

پاک کننده ملایم اکلادو

این پاک کننده ملایم که به واسطه حباب‌های غنی که در بافت خود دارد آلودگی‌ها و ناخالصی‌های موجود بر سطح پوست را  در حین پاکسازی منافذ کاملا تمیز کرده و یک سد مرطوب روی سطح پوست ایجاد می‌کند و همین ویژگی سبب نرم و لطیف‌تر شدن پوست می‌شود.

سرم روشن کننده اکلادو

این سرم روشن‌کننده محصولی ارتقا یافته و جدید از لابراتور اکلادوست که مناسب انواع تیپ‌های پوستی است، این سرم خاصیت رطوبت رسانی قوی و روشن‌کنندگی بالایی دارد؛ همچنین این محصول  از پوست در برابر اشعه ماورای بنفش و آفتاب سوختگی محافظت می‌کند. همچنین این سرم به جلوگیری از تولید بیش از حد ملانین در نواحی تیره پوست‌، جلوگیری از قرمز شدن پوست و به درمان مشکلاتی از قبیل آکنه کمک به سزایی می‌کند.

جمع‌بندی…

همانطور که همیشه گفتیم پوست‌تان سرمایه‌ی شماست و باید از آن مراقبت کنید. لکه‌های پوستی یکی از عارضه‌های پوستی‌ هستند که با کمی مراقبت و داشتن روتین پوستی درست می‌توانید آن‌ها را درمان کنید. فقط باید دقت داشته باشید که باید محصولات مناسب پوست‌تان را انتخاب و استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم تمامی موارد را بررسی کنیم و توضیح دهیم. اگر در این زمینه یا هر مشکل پوستی دیگر سوالی داشتید کافیست به اینستاگرام ما پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X