جیدرولر چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟ - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

جیدرولر چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

جیدرولر چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

حتی اگر از جیدرولر استفاده نکرده باشید احتمال زیاد عکس آن را دیده‌اید. این ابزار زیبایی این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این وسیله نوعی ماساژور غلتکی صورت است که در انواع مختلفی به فروش می‌رسد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل با جیدرولر، طرز استفاده و فواید آن آشنا شوید.

جیدرولر چیست؟

همانطور که گفتیم، جیدرولر در واقع یک نوع ماساژور غلتکی صورت است و انواع مختلفی دارد. از سنگ یشم درست شده و سطح نرمی دارد. شما می‌توانید با غلتاندن هر دو سر آن بر روی پوست صورت، از فواید بی‌شمار آن بهره‌مند شوید.

این ابزار یک اختراع جدید نیست. از گذشته‌های خیلی دور جای به خصوص در مراقبت از پوست چینی‌ها داشته است. آن‌ها معتقد بودند که این وسیله در مراقبت و درمان پوست نقش مهمی دارد.

فواید استفاده از جیدرولر

۱- جذب بهتر محصولات پوستی

اگر به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید، احتمالا سرم‌ها، ژل‌ها، ماسک‌های ورقه‌ای و … در روتین پوستی شما جای به خصوصی دارند. استفاده از جیدرولر جذب آن‌ها را بهتر و سریع‌تر می‌کند. مواد مغذی به عمیق‌ترین منافذ پوست نفوذ می‌کنند و می‌توانید شاهد اثربخشی دو برابر آن‌ها باشید.

۲- افزایش جریان خون در پوست

باید بدانید که اکسیژن‌رسانی و تغذیه‌ی پوست بر عهده‌ی خون است. افزایش جریان خون در پوست به کاهش التهاب، چین و چروک‌ها، بهبود زخم و جوش‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند. همچنین با کمک به تولید کلاژن باعث می‌شود خاصیت ارتجاعی پوست بیشتر شود. همه‌ی این موارد می‌توانند با جیدرولر محقق شوند. این ابزار جریان خون را در پوست افزایش می‌دهد و به سلامت هرچه بیشتر آن کمک می‌کند.

۳- کاهش پف صورت و زیر چشم

جیدرولر باعث کاهش پف زیر چشم و صورت می‌شود. برای اثربخشی بیشتر می‌توانید آن را در یخچال بگذارید تا سرد شود. خنکی سنگ یشم به سرعت پف صورت و التهاب آن را کم می‌کند.

۴- تخلیه‌ی لنف

جالب است بدانید که ماساژ دادن پوست صورت با کمک جیدرولر باعث تحریک سیستم لنفاوی و تخلیه‌ی لنف موجود در سراسر صورت می‌شود. تخلیه‌ی لنف نوعی سم‌زدایی به حساب می‌آید. جیدرولر با کمک به تخلیه‌ی لنف باعث می‌شود مایعات بدن در جهت صحیح حرکت کنند. در نتیجه پوستی شاداب و سالم را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۵- سلامت عضلات صورت و رفع تنش

عضلات صورت ما در طول روز فشار و تنش‌های زیادی را تحمل می‌کنند که ممکن است به مرور باعث ایجاد چین و چروک‌های ریز شود. غلتاندن جیدرولر بر روی پوست باعث رفع گرفتگی‌ها و تنش‌های عضلات صورت می‌شود و استرس را هم کاهش می‌دهد.

چگونه از جیدرولر استفاده کنیم؟

کار با این وسیله بسیار آسان است و فقط باید یک سری نکات ساده را رعایت کنید:

  1. ابتدا پوست صورت را آماده‌ی ماساژ کنید

قبل از شروع ابتدا باید هر گونه آرایش و کثیفی را از سطح پوست پاک کنید. می‌توانید ابتدا از مسیلارواتر برای پاک کردن آرایش کمک بگیرید و سپس با پاک‌کننده‌ی مناسب پوست‌تان، آن را بشویید. بعد از آن، سرم، کرم یا روغن‌هایی که برای پوست‌تان استفاده می‌کنید را روی سطح پوست بمالید. همچنین می‌توانید از ماسک‌های ورقه‌ای استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که پوست گردن را فراموش نکنید.

  1. پوست گردن را ماساژ دهید

بسیاری از خانم‌ها در روتین مراقبت از پوست، گردن را فراموش می‌کنند. پس در این مرحله پوست گردن و ترقوه‌ی خود را به کمک جیدرولر ماساژ دهید و تا قسمت زیر چانه ادامه دهید. پوست گردن نقش زیادی در زیبایی شما دارد. ماساژ این ناحیه و جذب مواد مغذی باعث جلوگیری از پیری پوست می‌شود و گردش خون را افزایش می‌دهد.

  1. پوست صورت را ماساژ دهید

حالا نوبت به پوست صورت می‌رسد. جیدرولر را روی پوست و در جهت مخالف جاذبه‌ی زمین بغلتانید. با فشاری مناسب تمامی نقاط صورت را ماساژ دهید تا سرم‌ها و مواد مغذی جذب پوست‌تان شوند. فشار بیش از حد می‌تواند باعث پارگی مویرگ‌ها و قرمز شدن پوست شود؛ پس با احتیاط و حوصله این کار را انجام دهید.

  1. از سنگ کوچک‌تر برای اطراف چشم و لب‌ها استفاده کنید

برای رفع پف و تیرگی زیر چشم می‌توانید از سنگ کوچک‌تر جیدرولر استفاده کنید و این نواحی را ماساژ دهید. ماساژ باید از گوشه‌ی داخلی چشم به سمت گوشه‌ی بیرونی آن باشد. برای اطراف لب‌ها نیز می‌توانید از این قسمت کوچک‌تر استفاده کنید. فقط مراقب باشید که پوست این نواحی نازک و حساس است و باید با ملایمت این کار را انجام دهید.

  1. در آخر جیدرولر را تمیز کنید

سرم‌ها یا روغن‌هایی که استفاده کرده‌اید بر روی سطح جیدرولر باقی می‌مانند. در صورت تمیز نکردن آن ممکن است به مرور باعث انتقال آلودگی، جوش و التهاب پوست شود. پس بعد از اتمام ماساژ، جیدرولر را با شوینده‌ی صورت و آب گرم بشویید و کاملا خشک کنید.

چه زمانی برای استفاده مناسب‌تر است؟

محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. شما می‌توانید هر زمان از شبانه‌روز از جیدرولر استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

اینطور که به نظر می‌رسد، داشتن یک جیدرولر در جعبه‌ی محصولات مراقبت پوستی ما می‌تواند تغییر زیادی ایجاد کند. امیدواریم که این مطلب توانسته باشد به سوالات ذهن شما در مورد جیدرولرها پاسخ دهد.

جیدرولر چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

شاید مشتاق باشید بدانید که چه محصولاتی را می‌توانید به همراه جیدرولر استفاده کنید. ما قصد داریم چند نوع سرم مناسب پوست صورت را به شما پیشنهاد دهیم که از خرید آن‌ها پشیمان نخواهید شد. اما قبل از آن بهتر است کمی با برند تالگو آشنا شوید.

محصولات مراقبت پوستی تالگو

اگر همواره به دنبال محصولاتی برخواسته از دل طبیعت هستید، احتمالا نام برند تالگو به گوش‌تان خورده است. پایه‌ی تمامی محصولات مراقبتی تالگو بر اساس گیاهان موجود در عمق اقیانوس‌هاست. ویتامین‌ها و مواد معدنی این محصولات فرانسوی بیشترین سازگاری را با بدن دارند و جوانی و زیبایی را به پوست شما هدیه می‌دهند.

پیشنهاد الا اسکین برای شما

اسانس معجزه‌ی اقیانوس تالگو

این سرم حاوی زینک، پتاسیم، کلسیم، سدیم کلرید، ویتامین P.P، مس، سولفور و کرومیم است. به تقویت سلول‌های پوست کمک بسیار زیادی می‌کند و موجب شفافیت، روشنی و یک‌پارچگی رنگ پوست می‌شود. این محصول تالگو خاصیت سم‌زدایی دارد و به حذف آلودگی‌های پوست کمک می‌کند. برای نتیجه‌گیری از این محصول کافی‌ست صبح‌ها و شب‌ها، یک پمپ کامل از آن را بر روی پوست استفاده کنید. برای جذب بهتر می‌توانید از انواع مختلف جیدرولرها کمک بگیرید.

پد ماسک چشمی هیالورونیک تالگو

این محصول یک ماسک چشم بی‌نظیر است که در کمترین زمان باعث از بین رفتن خستگی چشمان شما می‌شود و ناحیه‌ی اطراف چشم را احیا می‌کند. پد ماسک چشمی هیالورورنیک خطوط اطراف چشم را پر می‌کند و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین پوست را تسکین داده و باعث نرم و لطیف شدن پوست می‌شود. اگر از پف و تیرگی زیر چشمان خود ناراحتید، این محصول برای شماست. این محصول تالگو نقش به سزایی در رفع و صاف کردن چروک‌های سطحی و نیمه عمیق دور چشم دارد. هر بسته شامل ۸ عدد ماسک است و مناسب برای افراد بالای ۲۵ سال می‌باشد. شما می‌توانید برای اثرگذاری بیشتر از قسمت کوچک جیدرولر استفاده کنید و نواحی زیرچشم را به آرامی ماساژ دهید.

سرم روشن‌کننده تالگو

سرم روشن‌کننده‌ی تالگو باعث محو شدن تجمع ملانین و بازسازی سلولی می‌شود. با استفاده از این سرم می‌توانید شاهد محو شدن لکه‌ها و شفاف و جوان‌تر شدن چهره‌ی خود باشید. علاوه بر این پوست را لایه‌برداری ملایم می‌کند و بسیار التیام‌بخش است. رطوبت پوست را حفظ می‌کند و به پوست صورت حجم می‌دهد. برای استفاده باید صبح و شب، دو پمپ از سرم را با کمک انگشتان خود به کل صورت به جز دور چشم‌ها بزنید تا جذب پوست شود.

سرم ضد چروک هیالوپروکلاژن تالگو

این سرم یک آبرسان قوی است که چین و چروک‌های عمیق پوستی را از بین می‌برد. سطح پوست را نرم و صاف می‌کند و به پوست استحکام می‌بخشد. همچنین با کمک به کلاژن‌سازی پوست باعث جوان شدن آن می‌شود. سرم ضد چروک هیالوپروکلاژن برای انواع پوست مناسب است.

سرم لیفتینگ و ضد چروک سیلیسیوم تالگو

این سرم کلاژن‌سازی پوست را افزایش می‌دهد و چین و چروک‌ها و خطوط روی پوست را برطرف می‌کند. به سرعت جذب پوست می‌شود و نرمی و لطافت خاصی به پوست می‌بخشد. سرم تالگو باعث استحکام و لیفت پوست صورت می‌شود و افتادگی پوست را رفع می‌کند. مناسب انواع پوست است و افراد بالای ۴۵ سال می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

محصولاتی که معرفی شد، در نوع خود بی‌نظیر هستند. برای مشاهده‌ی دیگر محصولات مراقبتی تالگو و برند‌های دیگر می‌توانید به سایت الا اسکین مراجعه کنید. الا اسکین نماینده‌ی برند معتبر و اورجینال تالگو در کرمان و تهران است. با وجود چنین محصولات مراقبتی باکیفیتی، دیگر خیال‌تان از بابت سلامت پوست و زیبایی آن راحت خواهد بود. کافی‌ست یک بار امتحان کنید!

علاوه بر این پیشنهاد می‌کنیم به پیج اینستاگرام ما هم سر بزنید. شما می‌توانید با مراجعه به پیج و مطالعه‌ی پست‌ها از مشاوره‌ی رایگان ادمین‌‌ها بهره‌مند شوید. سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا شاهد بهترین درمان و نتیجه باشید.

تگ ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X