فواید ماسک خاک رس برای پوست - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

فواید ماسک خاک رس برای پوست

فواید ماسک خاک رس برای پوست

استفاده از ماسک خاک رس را در روتین پوستی خود قرار دهید. همانطور که می‌دانید پوست یکی از حساس‌ترین اعضای بدن شما می‌باشد. این مسئله اهمیت و حفظ سلامتی آن را دو چندان می‌کند. شاید برایتان تعجب‌آور باشد اما خاک رس برای پوست و صورت شما بسیار مفید است. این خاک به عنوان یک ماده طبیعی، در پاکسازی پوست عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این ماده‌ی فوق‌العاده آشنا شوید:

ماده‌ای فوق‌العاده برای پوست‌تان

ماسک خاک رس را باید با توجه به نوع پوستی که دارید انتخاب کنید. این نکته بسیار مهم است که شما چه نوع پوستی دارید. اگر نوع پوست خود را نمی‌شناسید پیشنهاد می‌کنیم مقاله «نوع پوست شما چیست؟» را بخوانید.  به طور کلی سرشار از مواد معدنی، آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم و … است و می‌تواند برای پوست شما معجزه کند.

خاک رس سفید برای پوست‌های معمولی

خاک رس سفید، منبع کلسیم، سیلیکا، منیزیم و روی است. این خاک برای پوست‌های معمولی مناسب و می‌تواند منافذ پوست شما را به طور کامل پاکسازی کند. پاکسازی منافذ پوست صورت به کمک خاک رس سفید، سبب می‌شود تا پوست شما از شر چربی‌های اضافی راحت شده و حالت براقی که پوست‌های چرب دارند را از بین می‌برد.

خاک رس قرمز برای پوست‌های حساس و خشک

خاک رس قرمز عملکردی ملایم‌تر دارد؛ در نتیجه برای پوست‌های حساس و خشک که در معرض آسیب بیشتری هستند بهتر است. به طور کلی خاک رس قرمز، یکی از انواع خاک رس است که می‌تواند در افزایش سطح سلامتی و شادابی پوست تاثیرگذار باشد. این نوع خاک رس، دارای مواد معدنی زیاد و ترکیبات موثری مانند سیلیکا، آهن، منیزیم، پتاسیم و کلسیم است. همچنین این خاک رس را می‌توانید به عنوان یک لایه‌بردار طبیعی هم استفاده کنید. این محصول می‌تواند سلول‌های مرده و کهنه پوست شما را با سلول‌های جوان‌تر جایگزین کند.

خاک رس بنتونیت کلسیم، برای پوست‌های چرب و مختلط

پوست چرب و مختلط با توجه به ویژگی‌هایی که دارد دچار آکنه و جوش‌های بسیار می‌شوند. در نتیجه برای از بین بردن آکنه‌ها و جوش‌ها می‌توانید از این نوع خاک رس استفاده کنید. خاک بنتونیت از کلسیم، پتاسیم، آهن، سدیم تشکیل شده و می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

چگونه از خاک رس استفاده کنیم؟

مشخص است که خاک رس را باید با ماده‌ای ترکیب کنید. این ماده را می‌توانید گلاب، شیر، عسل، خیار و سفیده‌ی تخم‌مرغ ترکیب کرد.

جمع بندی…

خاک رس محصولی فوق‌العاده و بسیار محبوب است چرا که تاثیرات به‌ باورنکردنی دارد. همچنین از آن جا که محصولی طبیعی است می‌توان گفت عوارضی ندارد. استفاده از مشاوره‌ی رایگان الا اسکین را فراموش نکنید. برای این کار کافیست به اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X