قبل از فیشال به این نکات دقت کنید! - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

قبل از فیشال به این نکات دقت کنید!

قبل از فیشال به این نکات دقت کنید!

برای رسیدگی پوستی راه های مختلفی وجود دارد.همانطور که می‌دانید فیشیال یک روند درمانی چند مرحله‌ای است که بر روی صورت و گردن انجام می‌شود. اگر قصد دارید به پوست صورت خود کمک کنید تا درخشان و سالم شود، یک فیشال خوب می‌تواند تا حد زیادی به پوست شما کمک کند. اما فیشال هم مانند هر چیز دیگری روند خاص خودش را دارد. اگر می‌خواهید فیشال خوب و اثرگذاری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را رعایت کنید:

فیشیال مناسب با نوع پوستتان را انتخاب کنید:

برای هر نوع پوستی یک نوع فیشیال وجود دارد. بنابراین، فقط به این دلیل که دوست شما یک فیس‌ درمانی را توصیه کرده است که برای او مفید بوده، به این معنی نیست که نتایج مشابهی برای شما خواهد داشت. اگر پوست چرب دارید، مرطوب کننده شدید صورت ممکن است منجر به جوش شود. شما باید موادی اضافه کنید که چربی‌های موجود در پوست شما را متعادل کرده و آن را عمیقا پاکسازی کند. بنابراین مطمئن شوید که از قبل تحقیقات خود را به خوبی انجام داده‌اید تا بدانید چه نوع فیشالی را می‌خواهید انتخاب کنید.

قبل از فیشیال از اصلاح و اپلاسیون صورتتان خودداری کنید:

اپیلاسیون یا اصلاح پوست شما را کمی حساس می‌کند. و از آن جایی که صورت اغلب شامل کشیدن و ماساژ است، اگر قبل از انجام موم یا اصلاح صورت انجام دهید، ممکن است پوست شما تحریک‌پذیر شود. بدتر از آن، اگر پوست حساسی دارید، حتی ممکن است از قرمزی و لکه‌های پوستی رنج ببرید که آرام شدن آن‌ها زمان می‌برد.

با آرایش به فیشال نروید:

درست مانند اینکه شما مجاز به آرایش کردن در باشگاه نیستید، قدم زدن در سالنی با کرم پودر/سایه چشم می‌تواند هدف را شکست دهد. علاوه بر این، اگر مواد آرایشی بر روی پوست شما باقی مانده است، به یاد داشته باشید که با مواد موجود در صورت شما ترکیب می‌شود و باعث ایجاد مجموعه‌ای از جوش‌ها می‌شود!

قبل از بیرون رفتن پوست خود را تمیز کنید:

در حالی که باید با چهره بدون آرایش باشید، باید اطمینان حاصل کنید که بیوتی تراپیست شما یک بوم تمیز برای کار روی آن می‌آورد. بنابراین صورت خود را با یک پاک کننده ملایم و متناسب با نوع پوست خود بشویید. این کار تمام آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را از بین می‌برد و پوست شما را سم زدایی می‌کند.

از قرار گرفتن در معرض آفتاب قبل و بعد از فیشال صورت خودداری کنید!

اگر برای شفافیت پوست صورت فیشال انجام داده‌اید، به یاد داشته باشید که اگر پوست شما در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار گیرد، آسیب‌های ناشی از نور خورشید می‌تواند باعث بدتر شدن پوست شما شود. پس از انجام عمل صورت، پوست شما خام است و بهترین راه برای اینکه همه مواد در آن فرو بروند، دور نگه داشتن آن از نور خورشید است.

بعد از انجام فیشال صورت خود را لایه برداری نکنید!

صورت در حال حاضر مستلزم شستشوی زیادی بلافاصله بعد از بخار است. این بدان معناست که پوست شما قبلا لایه برداری شده است. لایه برداری بیش از حد می‌تواند پوست شما را نسبتا تحریک پذیر کند. بنابراین مطمئن شوید که حداقل ۵ روز پس از انجام فیشال از لایه‌ برداری انجام نخواهید داد.

جمع‌بندی…

فیشال صورت همانقدر که می‌تواند اثر مثبت و خوب داشته باشد، اگر به خوبی و به درستی انجام نشود قطعا نتیجه‌ی عکس در برخواهد داشت. سعی کنید نکاتی را که در این مطلب گفتیم را رعایت کنید. امیدوارم این مطلب برایتان کارآمد باشد. اگر سوالی در داشتید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

همچینین به یاد داشته باشید برای دریافت مشاوره‌‌ی رایگان از متخصصین الااسکین کافیست به اینستاگرام ما مراجعه کنید.

درباره‌ی الااسکین…

همانطور که قبلا گفتیم الا اسکین نماینده‌ی دو برند معتبر تالگو و اکلادو در شهر‌های بزرگی مانند تهران، کرمان و … می‌باشد. این مجموعه فعالیت‌های درمانی و زیبایی مانند فیشال را هم با محصولات این دو برند انجام می‌دهد. در نتیجه به راحتی می‌توانید به الااکسین اعتماد کنید و پوست خود را به آ‌ن‌ها بسپارید تا پوستی سالم و شفاف تحویل‌تان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X