محصولات اکلادو تهران - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

محصولات اکلادو تهران

محصولات اکلادو تهران

معرفی برخی از محصولات اکلادو تهران:

Eclado، که از کلمات فرانسوی èclat و doux به معنای درخشش و نرم گرفته شده است، یک شرکت انحصاری اسپا است که به دلیل درمان‌های ضد پیری و پیری معکوس شناخته شده است. اکلادو راه حل‌های موثری را برای مسائل مختلف مراقبت از پوست ارائه می‌دهد، با استفاده از ترکیبات گیاهی و ارگانیک همراه با فناوری علوم پوست و ۲۰ سال دانش در زیبایی شناسی و پوست. اکلادو معتقد است که پوست سالم روشن می‌کند.

چرا باید از محصولات اکلادو استفاده کنید؟

سرم مراقبت از پوست فشرده اکلادو با کمک فناوری میکرو برای به حداکثر رساندن نفوذ ساخته شده است. که ذرات میکرو را وارد پوست می‌کند و آن را الاستیک‌تر و هیدراته‌تر می‌کند و در نتیجه پوست را سالم‌تر می‌کند. با تیمی متشکل از متخصصان متعهد و متعهد مراقبت از پوست، بهترین مراقبت و درمان را برای نیازهای پوست شما ارائه می‌کنند.

در ادامه‌ی این مقاله شما را با بعضی از محصولات اکلادو تهران آشنا می‌کنیم:

چه بیوتی تراپیست هستید چه فردی که می‌خواهید در خانه به پوست خود رسیدگی کنید، محصولات اکلادو می‌توانند انتخاب خوبی برایتان باشند!

معرفی برخی از محصولات اکلادو تهران:

۱) کرم خاویار اکلادو (Restoration caviar cream)

خاویار محصولی غنی، لوکس و گران قیمتی است که از قدیم مورد تدجه بسیاری از افراد بوده است.

این کرم خاویار اکلادو بافتی سبک و لطیف دارد و غنی از امگا ۳، امگا ۶ و اسید چرب است. از آن جا که ساختار مولکولی خاویار مشابه بافت پوست انسان است، به سرعت و بدون ایجاد حساسیت به پوست نفوذ کرده و پوست‌های خشک و نازک را التیام می‌بخشد. همچنین این محصول با تحریک کلاژن‌سازی به جوانسازی پوست کمک می‌کند.

۲) کرم رسپیریشن پوست حساس اکلادو (Respiration snow cream)

این کرم خاصیت درمانی دارد! کرم رسپیریشن پوست حساس همانطور که از اسمش مشخص است مناسب پوست‌های حساس و حتی پوست‌هایی که دچار بیماری اگزما هستند، می‌باشد و افراد در هر سنی که باشند می‌تواند از این محصول استفاده کنند.

این کرم آبرسان به snow cream معروف است چرا که زمانی از آن استفاده می‌کنند همانند دانه‌های برف روی پوست شما ذوب می‌شود و رطوبت پوستتان را تامین و حفظ می‌کند.

همانطور که می‌دانید سد پوست شما اولین خط دفاعی را در برابر محرک‌ها، آلاینده‌های میکروبی می‌باشد. به همین منظور محصولات رسپیریشن اکلادو با استفاده از پروبیوتیک‌ها، بر بهبود سد دفاعی پوست تمرکز دارد.

۳) کرم روشن کننده و ضد لک ترن اور ملیزر اکلادو (Melaser turn over cream)

قرار ملاقات مهمی دارید؟ سلامت پوستتان برایتان خیلی مهم است؟ این کرم را در روتین شب خود بگذارید!

کرم روشن کننده و ضد لک ترن اور ملیزر اکلادو کمک می‌کند تا چرخه‌ی گردش سلولی سالم و منظم داشته باشید و همچنین این کرم به آرامی پوست‌های مرده‌ی شما را لایه برداری می‌کند. این کرم مناسب برای انواع تیپ‌های پوستی می‌باشد.

۴) کرم لیفت حلزون اکلادو (Snail lifting cream)

معجزه‌ای دیگر از اکلادو!

رطوبت‌رسانی عمیق، لیفت صورت و افزایش استحکام پوست از معجزات این محصول می‌باشند. اگر پوستی خشک و معمولی دارید یا نگران چین‌وچروک‌های پوستتان هستید این کرم برای شماست. همچنین این کرم کمک می‌کند تا پوست به صورت طبیعی خودش را بازسازی کند. تنها با یک محصول می‌توانید به همه‌ی این موارد برسید.

۵) کرم مموری اکلادو تهران (Cell memory cream)

محصولی دیگر از لاین سلول‌های بنیادی اکلادو! این محصول تاثیرات ضد چروک دارد و در بازسازی سلولی هم نقش فوق‌العاده‌ای دارد. ساختار این محصول بر پایه‌ی آب می‌باشد و با توجه به فرمول جذب سریع، پوست خسته را به خوبی احیا می‌کند. برای دیدن تاثیرات این کرم کافیست دو بار در روز، روی پوست تمیز از آن بزنید.

۶) تونر رسپیریشن پوست حساس اکلادو (Respiration toner)

خوراکه پوست‌های بسیار حساس! این تونر علاوه بر این اینکه خاصیت روشن‌کنندگی دارد و PH پوسا را تنظیم می‌کند، سد دفاعی پوست را تقویت کرده و و پوست‌هاس حساس، ملتهب و حتی دارای اگزما را درمان می‌کند.

۷) ماسک هیدرا اکلادو (Hydra moisture mask)

این ماسک کرمی شکل مناسب پوست‌های خشک می‌باشد.

در ترکیبات این محصول هیالورونیک اسید و روغن دانه فندق استرالیایی وجود دارد که برای آبرسانی عمیق پوست‌های خشک، آسیب‌دیده و حساس بسیار مفید می‌باشد. علاوه بر این مواد در ساختارش روغن هسته زردآلو و عصاره گیاه بابا آدم وجود دارد که تاثیر فوق‌العاده‌ای بر آرامش پوست دارد.

این ماسک در اکلادو تهران موجود می‌باشد و شما می‌توانید از سایت الااسکین این ماسک را تهیه کنید.

۸) ضدآفتاب اکلادو (Eclado oil free sun cream)

از مهم‌ترین محصولاتی که باید در روتین پوستی قرار گیرد!

با توجه به فرمول ساخت، این محصول مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس یا پوست‌های بسیار چرب و دچار آکنه می‌باشد. این ضدآفتاب فاقد چربی بوده و عصاره‌های گیاهی موجود در ترکیباتش به خوبی پوست را تسکین می‌دهد و دارای SPF50 می‌باشد.

۹) سرم ویتامین سی اکلادو (Shining v.c serum)

ویتامین سی با استفاده از آنتی‌اکسیدان‌ها از پوست محافظت می‌کند!

زمانی که از این سرم استفاده می‌کنید پوست شما گرمای خوبی را احساس که این امر به جذب کلاژن در عمق پوست کمک می‌کند. سرم ویتامین سی اکلادو تواناییی این را دارد که رطوبت پوستتان را تا ۱۲ ساعت حفظ کند.

به طور کلی ویتامین سی فوایدی همچون درمان خشکی پوست، درمان جای جوش و جلوگیری از سرطان پوست را دارد. الااسکین این محصول را در اکلادو تهران در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا آن‌ها از فواید این محصول هم بهرمند شوند.

۱۰) تونر روشن‌کننده و ضد لک ملیزر اکلادو (Melaser whitening toner)

تونر یکی از محصولاتی‌ است که باید در روتین روزانه‌یتان وجود داشته باشد و همانند دیگر محصولات باید تونر مناسب پوست‌تان را انتخاب کنید.

این تونر علاوه بر پاک‌کنندگی عمقی و روشن‌کنندگی پوست، پوست را آبرسانی می‌کند. تونر اکلادو محصولی ویژه از این برند می‌باشد؛ چرا که حاوی نیاسینامید و ماده ELL-7 -WHITE که توسط اکلادو اختراع و ثبت شده می‌باشد که موجب روشن کنندگی‌، حفظ تعادل و تسکین پوست می‌شود.

نیاسینامید فوایدی همچون کاهش چین‌وچروک پوست، کاهش قرمزی و لکه‌های پوست، درمان جوش و آکنه، تنظیم ترشح چربی پوست و … دارد.

۱۱) لایه‌بردار گماژ اکلادو (Dewy gommage deep cleanser)

کار اصلی لایه‌بردار این است که با از بین بردن لایه‌های مرده‌ی پوست، به پوست درخشش و شادابی خاصی می‌دهد.

این محصول به گردش سلول‌های پوستی کمک می‌کند و پوستی درخشان را بدون از بین بردن ذره‌ای رطوبت، برای شما ارمغان می‌آورد. این لایه‌بردار مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس می‌باشد.

با استفاده از این محصول می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید! با استفاده از این محصوا هم به پاک‌کنندگی عمقی، هم به از بین بردن لایه‌ای مرده پوست، هم به رطوبت رسان و هم به روشن کننده بافت زبر و تیره پوست برسید.

۱۲) ماسک آکوا، آبرسان اکلادو تهران (Aquamarine soil mask)

اگر پوستی چرب دارید این محصول برای شماست!

این محصول حاوی مواد معدنی و مواد اولیه طبیعی قابل جذب در پوست است که پس از پاکسازی آلودگی‌ها، رطوبت و مواد مغذی پوست را تامین می‌کند.

همچینین با توجه به ساختار ماسک آکوا، آبرسان اکلادو اگر احساس می‌کنید پوستی زمخت و پژمرده دارید این ماسک کمک می‌کند تا پوست‌تان سالم‌تر و شاداب‌تر شود.

۱۳) لوسیون آبرسان اکلادو (Repair watery lotion)

محصولی از لاین اکلادو پلاس!

بهترین انتخاب برای آخرین مرحله روتین هر نوع پوستی می‌باشد. این لوسیون پوست را روشن‌تر می‌کند، به خوبی ان را تسمین می‌دهد، پوست را قوی آبرسانی می‌کند به طوری که آن را تا مدتی طولانی مرطوب نگه می‌دارد. همچنین با با تحریک تولید کلاژن خاصیت الاستیته پوست را افزایش می‌دهد.

۱۴) تونر پوست چرب اکلادو تهران (Acne oil free toner)

این تونر برای پوست‌های چرب و دارای آکنه می‌باشد. استفاده از این محصول به متعادل‌سازی سطح چربی پوست کمک می‌کند. همچنین در ساختار این ماده عصاره‌ی برگ اسطوخودوس وجود دارد که با اثر تسکین‌دهندگی و پاک‌کنندگی، روند لایه‌برداری را تسریع می‌بخشد.

۱۵) ماسک طلا اکلادو (Gold Essential Mask)

نهایت حالت ارتجاعی پوست را از این محصول بخواهید!

ماسک طلای اکلادو با افزایش گردش خون حالت ارتجاعی به پوست می‌دهد و پوست را مرطوب نگه می‌دارد. با توجه به اینکه در ترکیبات ساخت این محصول عصاره‌ی برگ رزماری و اسطوخودوس وجود دارد، علاوه بر حفظ رطوبت پوست، آرام‌بخشی نیز برایش می‌باشد.

۱۶) لایه بردار پلی هیدروکسید اسید pha اکلادو

افزایش میزان احیای سلول‌های پوستی با کمترین آسیب!

این محصول دارای ۱۵٪ Pha می‌باشد، پس لایه‌برداری ایمن و ملایمی برای پوستتات انجام می‌دهد. این لایه بردار یکی از محصولات اصلی و چندکاره روتین روزانه است که علاوه بر اینکه بافت پوست شما را تازه و شاداب می‌کند، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.

۱۷) ماسک مروارید الترا ولوت اکلادو (PEARL ultra velvet mask)

تسکین دهندگی فوری با این ماسک الکلادو!

ساختار این ماسک به صورت ژله‌ای می‌باشد و حاوی پودر مروارید است. برای اینکه هم تاثیر مرطوب‌کنندگی و هم تاثیر تسکین‌دهندگی پوست به بیشترین حد ممکن برسد این محصول با غلظت بسیار بالایی ساخته شده است.

در مورد ماسک‌های الترا ولوت باید بگوییم که با تکنیک تخصصی گاز لیفتینگ اکلادو، که جهت درمان افتادگی پوست ابداع شده‌اند، قابل اجرا می‌باشند.

۱۸) ماسک ضد آکنه سنتلا اکلادو تهران (Acne centella mask)

با توجه به محتویات این ماسک و اثرات آن‌ها باید بگوییم ماسک ضد آکنه سنتلا اکلادو رای از بین بردن آلودگی‌های منافذ پوستی وکنترل سبوم و رطوبت بخشی به پوست بسیار مفید می‌باشد.

جمع‌بندی…

پوست سالم و شفاف به افراد اعتمادبه‌نفس می‌دهد. سعی کنید از پوست خود به خوبی مراقبت کنید. همانطور که گفتیم انتخاب محصول درست بسیار اهمیت دارد.

الااسکین نماینده‌ی معتبر برند اکلادو تهران، کرمان و … می‌باشد. فراموش نکنید که می‌توانید از تیم متخصص الااسکین مشاوره‌ی رایگان دریافت کنید؛ برای مشاوره‌ی رایگان کافیست به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X