محصولات اکلادو کرمان - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

محصولات اکلادو کرمان

محصولات اکلادو کرمان

معرفی برخی از محصولات اکلادو کرمان:

ما با پوستی درخشان به مشتریان خود اطمینان زیبایی می‌دهیم. اکلادو کرمان به افراد اجازه می‌دهد تا بهبود شگفت انگیز پوست را نه تنها در سالن، بلکه در خانه نیز تجربه کنند.

Eclado یک برند برای محصولات مراقبتی و آرایشی می‌باشد. متخصصان زیبایی با ۲۰ سال میراث اکلادو می‌توانند زیبایی را به شما هدیه دهند. زیبایی، سلامت و شادابی پوست به افراد اعتماد به نفس زیبایی می‌دهد.

موسسه تحقیق و توسعه ECLADO به طور مداوم در حال تحقیق در مورد مواد تشکیل دهنده برای حل مشکلات مختلف پوستی به صورت ایمن‌تر و موثرتر است.

جالب است بدانید تمامی محصولات اکلادو بدون تست حیوانی و مواد شیمیایی خطرناک هستند.

اکلادو برندی جهانی‌ست!

متخصصان پوست در روسیه، چین، هنگ کنگ، ایالات متحده، ازبکستان و مالزی از ECLADO استفاده می کنند. ECLADO یک گروه جهانی است که به عنوان برند متخصصان پوست در سراسر جهان از جمله اروپا، جامائیکا، آسیا و غیره مشهور است.

در ادامه‌ی این مقاله برخی از محصولات اکلادو در الا اسکین را معرفی خواهیم کرد:

برخی از محصولات اکلادو در کرمان:

۱) آبرسان و رطوبت رسان اکلادو (Moisture supplement cream)

این آبرسان بافت ژله‌ای و فوق‌العاده سبکی دارد و بدون آن که حالت چسبندگی به پوستتان بدهد، تمام روز پوست شما را مرطوب نگه می‌دارد.

آبرسان و رطوبت رسان اکلادو ترکیباتی همچون عصاره‌ی لوندر با خاصیت تسکین دهنده، سدیم هیالورونات با خاصیت آبرسانی پوست و عصاره رزماری و بابونه که بر درمان آنکه موثر است، ساخته شده است؛ پس استفاده از این محصول پوستی شاداب، درخشان و به نرمی ابریشم را برای شما به ارمغان می‌آورد.

فراموش نکنید که آبرسانی پوست و باز گرداندن آب از دست رفته‌ی پوست خیلی مهم است چرا که آبرسانی باعث حالت الاستیک پوست و همچنین زمانی که مرطوب و رطوبت کافی داشته باشد کمتر چرب می‌شود.

چگونه از این محصول استفاده کنم؟ کافیست از این محصول صبح و شب روی پوست‌تان بزنید.

۲) آمپول مولتی ویتامین اکلادو (Multi vitamin ampoule)

چرا پوست به ویتامین نیاز دارد؟ زیرا ویتامین‌ها پوست را هیدراته می‌کنند، تولید ملانین را متوقف سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین می‌برند و سلول‌های جدید را جایگزین می‌کنند. همچنین از سد پوست محافظت کرده و آن را بازسازی می‌کند.

محصول فوق‌العاده‌ی دیگر از اکلادو! این محصول با داشتن ppm۲۷۰۰۰ ترکیب مولتی ویتامین‌، روی روشن کردن پوست تمرکز دارد و در برابر تجمع بیش از حد رنگدانه‌ها مکانیسم دفاعی تدارک می‌بیند.

یکی دیگر از کاربردهای آمپول مولتی ویتامین اکلادو این است که موثر در درمان چروک و تیرگی پوست می‌باشد. این محصول مناسب انواع پوست است.

چگونه از این محصول باید استفاده کرد؟ این آمپول را هم می‌توانید به تنهایی به صورت موضعی روی پوستتان بزنید و هم با استفاده از دستگاه‌های ماساژوری مثل مولتی کیور

بهتر است بعد استفاده از آمپول، از کرم تخصصی یا آبرسان خود استفاده کنید.

۳) اسکراب آلفا هیدرکسی اسید اکلادو (Aha expoliate deep peel)

لایه بردار عمیق AHA اکلادو حاوی ۴ درصد اسید AHA و دانه‌های بسیار ریز پوست گردو می‌باشند، بنابراین به طور هم زمان لایه برداری فیزیکی و شیمیایی انجام می‌دهد. اسکراب آلفا هیدرکسی اسید اکلادو برای پوست‌های چرب، پوست‌های ضخیم و پوست آقایان توصیه می‌شود.

نحوه‌ی استفاده از این محصول چگونه است؟ پس از پاکسازی اولیه محصول را روی پوست صورت بزنید و بگذارید ۲ الی ۳ دقیقه استراحت کند. برای نتیجه بهتر، همزمان به پوست بخور دهید یا به آرامی اسکراب را با آب گرم دورانی ماساژ دهید. در آخر محصول را از روی پوست پاک کنید و آبکشی کنید.

۴) بالم پاک کننده اکلادو (perfect cleansing smothie balm)

خاصیت پاک‌کنندگی بالا با کمترین آسیب ممکن!

در ساختار این پاک‌کننده مواد گیاهی طبیعی مانند روغن زیتون و روغن دانه‌ی آفتاب گردان می‌باشد که همراه با عطری دل‌پذیری که دارد در پاک کردن آرایش عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. به عبارتی دیگر این بالم به سرعت روی پوست ذوب می‌شود و حتی آرایش‌های سنگین را بدون آسیب یا خشک کردن پوست به راحتی پاک می‌کند.

چگونه از این محصول استفاده کنیم؟ با دست‌های تمیز و خشک، مقدار کمی از مومیایی کردن را بردارید و بین انگشتان خود گرم کنید. هنگامی که احساس کردید شروع به ذوب شدن کرد، آن را روی صورت خشک خود بمالید و شروع به ماساژ ملایم با حرکات دایره‌ای در سراسر صورت خود کنید. بین ۳۰ ثانیه تا دو دقیقه ماساژ دهید.

۵) بالم ترمیم کننده سیکا اکلادو (Rescure cica balm)

این لاین میراث ۲۲ سال تجربه ی اکلادو است!

اکلادو این محصول را برای پوست‌های حساس و آسیب‌دیده ارائه کرده است. بالم ترمیم کننده سیکا rescure cica balm که حاوی گیاه سیکا است، پوست حساس و تحریک شده را التیام بخشیده و بازسازی می‌کند. پس اگر به دنبال التیام پوست آسیب‌دیدتان هستید این محصول الکلادو گزینه‌ی خوبی می‌باشد.

۶) کرم دور چشم ضد چروک اکلادو کرمان (Firming eye cream)

اولین جایی که نشانی از چین‌وچروک‌ها به ما می‌دهد، پوست دور چشم است پس مراقبت از پوست این ناحیه بسیار مهم می‌باشد. تمرکز و توجه این کرم بر روی افتادگی و چین چروک نواحی دور چشم است. کرم دور چشم ضد چروک اکلادو بافت سبکی که دارد و در این زمینه قوی‌تر از امولوسیون wrinkly عمل می‌کند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر دور چشم سالخورده‌تری دارید و یا به دنبال پیشگیری از چین و چروک در ناحیه دور چشم هستید این کرم می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. از ویژگی‌های بارزی این محصول دارد این است که علاوه بر یک محصول کلینیکال قوی جهت پیشگیری و درمان افتادگی و چین و چروک می‌باشد، سد پوستی ضعیف و آسیب‌دیده را هم ترمیم می‌کند.

چگونه باید از این محصول استفاده کنیم؟ صبح و شب، بر روی پوست تمیز مقداری از این کرم را بزنید و با ضربات آهسته به سمت شقیقه‌ها و باحرکات چرخشی روی چروک‌های کناری چشم حرکات را به پایان برسانید.

۷) پاک‌کننده ملایم اکلادو (Enhancer mild cleanser)

محصولی برای متعادل‌سازی پوست!این پاک‌کننده‌ی ملایم مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست‌های حساس می‌باشد.

در بافت این محصول حباب‌های غنی وجود دارد که به خوبی آلودگی‌ها ناخالصی‌های موجود بر سطح پوست را  در حین پاکسازی منافذ کاملا تمیز کرده و یک سد مرطوب روی سطح پوست ایجاد می‌کند. پس از استفاده از این محصول روی پوستتان احساس کشیدگی نمی‌کنید و پی اج ایده‌آل این محصول پوستتان را به پوستی سالم‌تر تبدیل می‌کند.

اگر یک بیوتیشن هستید این محصول گزینه‌ی خوبی است چرا که می‌توانید از آن در تمامی لاین‌های درمانی متفاوت استفاده کنید؛ در این صورت با استفاده از این محصول می‌توانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

۸) تونر آبرسان اکلادو کرمان (Repair watery toner)

تونر مخصوص نوع خاصی از پوست نمی‌باشد. با توجه به اینکه چه نوع پوستی دارید می‌توانید از تونر مناسب پوست‌تان استفاده کنید.

این تونر با تاثیر تسکین دهندگی، آرام‌بخشی و احیای پوست مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس، پوست‌های چرب و دارای آکنه فعال می‌باشد.

این تونر پوست را تسکین، آرام و روشن‌تر می‌کند، همچنین با آبرسانی قوی که انجام می‌دهد پوست را تا مدت طولانی مرطوب نگه می‌دارد و با تحریک تولید کلاژن، خاصیت الاستیته ی پوست را افزایش می‌دهند.

از این تونر چگونه استفاده کنیم؟ مقداری از محلول را روی پد یا پنبه ریخته با فشار دست از پایین به بالا صورت حرکت دهید تا کاملا منافذ را تمیز کند. بهتر است بعد از شوینده استفاده شود و حتما بعد استفاده از آن از آبرسان استفاده کنید.

۹) پاک کننده چشم و لب اکلادو (Flawless lip & eye remover)

همانطور که می‌دانید پوست اطراف چشم بسیار نازک‌تر و حساس‌تر از پوست نواحی دیگر می‌باشد؛ در نتیجه باید به صورت ویژه از آن مراقبت کرد.

تا حالا فکر کرده‌اید که هنگام آرایش کردن، از لوازم آرایشی بیشتری برای چشم استفاده می‌کنید؟! از سایه چشم تا ریمل و خط چشم، همه و همه می‌توانند به پوست چشم‌تان آسیب بزنند. از طرف دیگر معمولا لوازم آرایش معتبر چشم ضد آب هستند و این باعث می‌شود که ماندگاری بالایی داشته باشند و این ماندگاری بالا باعث آسیب به پوست دور چشم‌تان می‌شود. بهتر است بگوییم پاک کردن آرایش اولین قدم برای داشتن پوستی شفاف و سالم است.

اکلادو کرمان محصولی به نام پاک کننده چشم و لب اکلادو دارد که به واسطه‌ی بافت روغنی شکلی که دارد به راحتی آرایش‌های سنگین را پاک می‌کند.

این محصول از عصاره کرفس‌، عصاره برگ کلم‌ و عصاره‌ی برنج ساخته شده است تا با کمترین آسیب ممکن آرایش شما را به خوبی پاک کند. همچنین شامل عصاره‌های گیاهی دیگری جهت افزایش تاثیرات آرام بخشی و نرم کنندگی می‌باشد.

به این صورت از این محصول استفاده کنید: قبل از مصرف، محصول را به خوبی تکان دهید تا دو فاز با هم مخلوط شوند. ۳ عدد پد پنبه‌ای را به محلول پاک‌کننده چشم و لب اکلادو آغشته کنید و روی چشم و لب قرار دهید.

توجه داشته باشید که در تمام مدت چشم خود را به خوبی بسته نگه دارید. با سر انگشتان به آرومی روی پدها ضربه بزنید و سپس پاک کنید.

۱۰) سرم روشن کننده اکلادو کرمان (Melaser whitening serum)

محصولی از جدیدترین لاین اکلادو!

این محصول ارتقا یافته و جدید از لابراتور اکلادوست که مناسب انواع تیپ‌های پوستی است. این لاین دقیقا مانند لیزر عمل کرده و رنگ پوست را یکدست می‌کند. سرم روشن کننده اکلادو علاوه بر اینکه خاصیت مرطوب‌کنندگی و شفاف‌کنندگی دارد از پوست در برابر اشعه ماورای بنفش و آفتاب سوختگی نیز محافظت می‌کند؛ همچنین در نواحی تیره‌ی پوست تولید ملانین را کنترل می‌کند. این محصول در اکلادو کرمان موجود می‌باشد؛ پس می‌توانید از معجزه‌های این محصول بهرمند شوید.

چگونه از این محصول استفاده کنم؟ بعد از شستن صورت با استفاده از شوینده و تونر مناسب، از سرم روشن کننده استفاده کنید، برای جذب هرچه بهتر محصول می‌توانید از مولتی کیور استفاده کنید.

۱۱) سرم کنترل کننده آکنه اکلادو (Acne control serum)

محصولی برای کنترل و درمان چربی و آکنه‌ی پوست! مشخص است که این محصول مناسب پوست های چرب و دارای آکنه است. این محصول در اکلادو کرمان موجود است و با توجه به ترکیباتی مانند عصاره آلوءه ورا به عنوان تسکین دهنده، برگ درخت چای برای احیا و شادابی پوست و تاثیر روشن‌کنندگی و تسکین پوست، برگ مو برای متعادل‌سازی و نرم کردن پوست و Pha برای از بین بردن سلول‌های مرده‌  و آلودگی‌های پوست از چندین جهت پوست شما را درمان می‌کند.

۱۲) کرم آبرسان اکتییویشن اکلادو (Activation cream)

این محصول به خوبی پوست را آبرسانی می‌کند و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کند بدون آن که حالت چسبندگی بر روی پوست ایجاد کند. کرم‌های آبرسان باعث تقویت پوست شده و به علت تحریک کلاژن‌سازی و الاستین پوست از ایجاد چروک و پیری زودرس پيش‌گيری می‌کنند و جوان‌سازی و طراوت پوست شما را تضمی می‌کنند.

عملکرد کرم آبرسان اکتییویشن اکلادو به این صورت است که با ایجاد قطرات آب، پوست را به طور عمیق، بدون ایجاد احساس سنگینی آبرسانی کرده و رطوبت مورد نیاز آن را برای مدت طولانی حفظ می‌کند.

۱۳) کرم آبرسان پیمپل اکلادو (Acne pimpeel cream)

محصولی برای متعادل کردن چربی و رطوب پوست!

این کرم آبرسان مناسب انواع پوست‌های دچار آکنه و پوست‌های دارای سبوم بیش از حد بوده است. کرم آبرسان پیمپل که در اکلادو کرمان موجود است، برای افرادی که پوستشان علی رغم چرب بودن همچنان کم آب است، انتخاب مناسبی می‌باشد.

۱۴) فوم شست‌وشو پوست چرب اکلادو (Acne centella foam cleanser)

این فوم یک پاک‌کننده‌ی ضد آلرژی و ضد حساسیت است که به خوبی سبوم اضافی روی سطح پوست را از بین می‌برد.

چگونه از این محصول استفاده کنم؟ پس از اینکه آرایش خود را پاک کردید، مقدار از آن را روی پوست بزنید و به صورت دورانی ماساژ دهید. پس از حدود ۳۰ ثانیه صورت خود را آب بکشید.

۱۵) ماساژور دستی مولتی کیور اکلادو (Multicure)

از این محصول استفاده کنید تا تاثیر محصولات تسکین دهنده بر روی پوست ۲ برابر شود.

این دستگاه هیچ نوع ارتعاشی ندارد و با یخ زدن مایع درون آن سرما را به پوست القا می‌کند؛ پس این دستگاه برای کسانی که ممنوعیت استفاده از دستگاه‌های برقی را دارند نیز مناسب می‌باشد.

چگونه می‌توانم از این دستگته استفاده کنم؟ دستگاه را همیشه داخل فریزر نگهداری کنید. اگر مایع داخل دستگاه یخ نزند سرمای کمتری به پوست القا می‌شود و مهم‌تر آن  خطر خارج شدن مایع دستگاه وجود دارد. کافیست پنج دقیقه پیش از استفاده، دستگاه را از فریزر خارج کرده و قسمت‌های دستگاه را ضدعفونی و سپس استفاده کنید. توجه داشته باشید که دستگاه مولتی کیور را نباید مستقیما زیر آب بشویید.

جمع‌بندی…

در این مقاله سعی کردیم به صورت خلاصه شما را با برخی از محصولات برند اکلادو آشنا کنیم. همانطور که در بالا گفته شد برند اکلادو همواره در تلاش است تا بتواند برای انواع مشکلات پوستی با کمترین آسیب و بیشترین عملکرد راه‌حل ارائه دهد. در این بین الااسکین نماینده‌ی معتبر اکلادو کرمان، تهران و دیگر شهرهای بزرگ در ایران می‌باشد به خوبی خدمات این برند را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. فراموش نکنید مشاوره گرفتن از الااسکین رایگان است. برای اینکه از مشاوره‌ی رایگان تیم متخصص الا اسکین بهرمند شوید به اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X