محصولات تالگو کرمان - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

محصولات تالگو کرمان

محصولات تالگو کرمان

در این مطلب قرار است به بررسی همه جانبه‌ی محصولات تالگو کرمان در سایت الا اسکین بپردازیم. فروشگاه اینترنتی الا اسکین با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی فعالیت، واردکننده‌ی مجموعه‌ای از کامل‌ترین و تخصصی‌ترین محصولات مراقبت از پوست و آرایشی است. الا اسکین با داشتن نمایندگی تالگو کرمان و تهران، به شما این اطمینان را می‌دهد که محصولات اورجینال و باکیفیت از سراسر جهان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

حال که تا حدودی با فروشگاه الا اسکین آشنا شدید، بهتر است به معرفی محصولات تالگو بپردازیم.

با محصولات تالگو کرمان چقدر آشنایی دارید؟

باید بدانید که برند تالگو یکی از نام‌های درخشان در عرصه‌ی محصولات مراقبت و زیبایی پوست است و فعالیت خود را از سال ۱۴۶۴ آغاز کرده است. تمامی محصولات این برند اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارند. این بدان دلیل است که ماده‌ی اولیه‌ی آن‌ها از جلبک دریایی خرد شده است. ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در انواع جلبک‌ها باعث محبوبیت زیاد برند تالگو در سراسر جهان شده است.

تالگو کرمان شامل محصولاتی مانند تونر، ماسک‌های ورقه‌ای، فوم شست‌و‌شو، کنستانتره‌های تنظیم چربی پوست، سرم سم‌زدا و انرژی بخش، سفید کننده، کرم پودر، ژل‌های ضد باکتری و … است. طیف گسترده‌ی محصولات مراقبتی و آرایشی این برند، هر نیاز و مشکل پوستی را برطرف می‌کند. با ما همراه باشید تا به معرفی این محصولات متنوع بپردازیم.

بار/پن جلبک تالگو (Marine Algae Cleansing Bar)

این محصول برای پوست‌های چرب و مستعد جوش مناسب است. یکی از محبوب‌ترین و موثرترین محصولات در روتین مراقبتی روزانه‌ی پوست‌های چرب، مختلط و جوش‌دار است. این پن تالگو با داشتن جلبک قهوه‌ای، علاوه بر شستن و آلودگی زدایی سطحی، پوست را لایه‌برداری هم می‌کند و سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین می‌برد. با تنظیم چربی غدد سباسه پوست، باعث رفع جوش‌های صورت می‌شود. از طرفی آب و چربی پوست را متعادل می‌کند. به همین دلیل پوست خشک نمی‌شود و چربی طبیعی آن از بین نمی‌رود. PH خنثی دارد و باعث لطافت، نرمی، روشنی و درخشان شدن پوست می‌شود. ناگفته نماند که هیچ التهابی ایجاد نکرده و پوست را تحریک نمی‌کند. برای استفاده لازم است پن را با مقدار کمی آب، به صورت چرخشی روی پوست استفاده کنید و سپس پوست را با آب بشویید و خشک کنید. برای اثربخشی بهتر می‌توانید روزی دو بار، صبح‌ها و شب‌ها انجام دهید. نکته‌ی کاربردی پن جلبک تالگو این است که می‌توانید روی پوست بدن هم از آن استفاده کنید.

تونر پوست چرب تالگو (Mattifying Powder Lotion)

این تونر برای پوست‌های چرب، مختلط، جوش‌دار و مستعد آکنه مناسب است. تونر تالگو سطح سبوم پوست را تنظیم می‌کند و باعث می‌شود پوست چرب ظاهری مات و یکدست داشته باشد. دیگر مشکلی با براق شدن پوست‌تان نخواهید داشت! فاقد پارابن است و رایحه‌ی طبیعی و نشاط‌بخشی دارد. تونر پوست چرب تالگو کرمان، لوسیونی دو فاز است. به این معنی که علاوه بر تمیز کردن، به تنگ شدن منافذ پوست هم کمک می‌کند. برای استفاده می‌توانید صبح و شب آن را با یک پد پنبه‌ای روی کل پوست و به خصوص نقاط چرب صورت بزنید. فراموش نکنید که قبل از استفاده به خوبی آن را تکان دهید و برای نواحی اطراف چشم و لب استفاده نکنید.

ژل بالم آبرسان تالگو (Hydra marine gel balm)

ژل بالم تالگو یک آبرسان فوق‌العاده است. گردش خون را بالا می‌برد و پوست را اکسیژن‌رسانی می‌کند. در نتیجه می‌توانید از داشتن پوستی بی‌ عیب و نقص لذت ببرید. بافت ژلی آن، کدری پوست را از بین می‌برد و شفافیتی فوری به آن می‌بخشد. علاوه بر این‌ها، خاصیت ضدخستگی، لایه‌برداری ملایم، سم‌زدایی و التیام‌بخشی هم دارد. ماده‌ی دریایی استفاده شده در این محصول، چندین برابر آب دریا مواد معدنی دارد و در مدت زمان کوتاهی اثربخشی شگفت‌انگیز آن را مشاهده خواهید کرد. برای استفاده می‌توانید صبح‌ها و شب‌ها این ژل بالم را روی صورت و گردن تمیز به آرامی و به صورت دورانی ماساژ دهید.

ژل ضد باکتری تالگو کرمان (Gentle Purifying Gel)

این محصول پوست را به طور کامل تمیز می‌کند. آلودگی‌ها و سبوم و چربی‌های اضافه را از بین می‌برد. خاصیت ضدعفونی‌کننده دارد و پوستی باطراوت را به شما هدیه می‌دهد. منافذ را می‌بندد و برق ناشی از چربی پوست را از بین می‌برد. خاصیت ضدالتهابی دارد و برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است. شما می‌توانید برای پاک کردن آرایش از روی پوست هم از این ژل ضد باکتری تالگو کمک بگیرید. بعد از مرطوب کردن پوست صورت، می‌توانید مقداری از این ژل را در کف دست‌تان بریزید و صورت را به خوبی شسته و بعد آبکشی کنید.

ژل کرم ضد چروک هیالوپروکلاژن تالگو (wrinkle Borrecting Gel Cream)

ژل کرم ضد چروک هیالوپروکلاژن تالگو غنی از منیزیم دریایی است. در نتیجه به خوبی پوست را انرژی‌رسانی می‌کند. با ایجاد یک لایه‌ی محافظتی نامرئی، از پوست در برابر فاکتورهای استرس‌زای خارجی و نفوذ ذرات ریز آلاینده به درون پوست محافظت می‌کند. این محصول یک اصلاح‌کننده‌ی چروک و آبرسان است. خطوط و چروک‌های ریز تا عمیق پوست را ترمیم می‌کند. به شفافیت، درخشندگی، نرمی، لطافت و استحکام پوست کمک زیادی می‌کند. با نفوذ به بخش‌های آسیب‌دیده‌ی سلول‌های پوستی، باعث بازسازی انسجام از بین رفته‌ی آن‌ها می‌شود. این ژل کرم برای پوست‌های مختلط و چرب مناسب است و حالت مات‌کنندگی دارد. می‌توانید بعد از تمیز کردن پوست، روزی دوبار از آن روی پوست استفاده کنید.

سرم روشن‌کننده تالگو (Brightening Correcting Serum)

اگر چهره‌ای شفاف‌تر و جوان‌تر می‌خواهید این محصول را از دست ندهید. سرم روشن‌کننده تالگو پوست را لایه‌برداری ملایم می‌کند و در درمان لکه‌های تیره بسیار موثر است. رنگ پوست را یکنواخت کرده، رطوبت پوست را حفظ می‌کند و به پوست حجم می‌دهد. بسیار التیام‌بخش است و پس از ۲۸ روز استفاده می‌توانید نتایج فوق‌العاده‌ی آن را مشاهده کنید. این محصول یکی از باارزش‌ترین و موثرترین محصولات تالگو کرمان است و می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. دو پمپ از این سرم را صبح و شب بر روی پوست تمیز بزنید و با کمک انگشتان خود ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

سرم سم‌زدا و انرژی‌بخش تالگو (Energising Detoxifying Serum)

این محصول بافتی سبک و شفاف دارد و با داشتن منیزیم دریایی در محتویات خود، به شدت انرژی رسان است. پوست را سم زدایی و احیا می‌کند و شفافیت طبیعی پوست را به آن برمی‌گرداند. با تحریک جریان خون باعث باز شدن چروک‌های ریز و کم عمق می‌شود. سرم سم‌زدا و انرژی‌بخش تالگو می‌تواند به جنگ اولین نشانه‌های پیری روی پوست برود و آن‌ها را از بین ببرد. برای استفاده ابتدا پوست را تمیز کنید و قبل از کرم‌های مراقبتی روزانه، روی پوست صورت و گردن بزنید.

سرم لیفتینگ و ضدچروک سیلیسیوم تالگو (Thalgo Wrinkle Lifting Serum)

این محصول برای سنین بالای ۴۵ سال است و برای انواع پوست مناسب است. بافت نرم این سرم به سرعت جذب پوست می‌شود و نرمی و لطافت بی‌نظیری به پوست می‌بخشد. سرم سم‌زدا و انرژی‌بخش تالگو سطح کلاژن‌سازی پوست را افزایش می‌دهد و چین و چروک و خطوط روی پوست صورت را برطرف می‌کند. برای جوان‌سازی و رفع افتادگی‌های پوست بسیار مناسب است و به پوست استحکام می‌بخشد.

کرم پودر آبرسان تالگو (BB Cream)

این کرم پودر سه کاره قدرت پوشانندگی بالایی دارد، یک ضدآفتاب با SPF15 است و پوست را به خوبی رطوبت‌رسانی می‌کند. دارای کاربرد آرایشی و مراقبتی است و رنگ‌بندی متنوعی دارد. لکه‌های پوست را به خوبی محو می‌کند و باعث درخشندگی هرچه بیشتر پوست صورت می‌شود. فاقد مواد شیمایی و برای انواع پوست مناسب است. کرم پودر تالگو کرمان بافتی سبک و نرم دارد و لایه‌های زیرین پوست را آبرسانی می‌کند. این کرم پودر در سه رنگ عاجی، طبیعی و برنز موجود است.

کرم پودر ضد چروک سیلیسیوم تالگو (Thalgo Sillicium Anti Aging Foundation)

این محصول بافت بسیار سبکی دارد و در سه رنگ روشن، طبیعی و تیره به فروش می‌رسد. رنگ و پوششی فوق‌العاده زیبا و طبیعی به پوست‌تان می‌بخشد و باعث شفافیت آن می‌شود. به علت داشتن ماده معدنی سیلیسیوم و اسید هیالورونیک، پوست را استحکام می‌بخشد و خاصیت ضدچروک و ضدافتادگی دارد. برای استفاده‌ی روزانه کاملا مناسب است. فراموش نکنید که قبل از استفاده به خوبی آن را تکان دهید.

سرم ضد چروک هیالوپروکلاژن تالگو کرمان (Intensive wrinkle correcting rich cream)

این محصول چروک‌های صورت را هرچه سریع‌تر پر می‌کند و به پوست نشاط و شادابی می‌بخشد. بعد از ۱۴ روز استفاده می‌توانید تاثیر آن را روی چروک‌های صورت مشاهده کنید. علاوه بر این به پوست استحکام می‌بخشد و آن را صاف و نرم می‌کند. برای انواع پوست خشک، حساس، نرمال، مختلط و چرب مناسب است. سرم ضد چروک هیالوپروکلاژن تالگو تضمین سلامت پوست شماست.

کلام آخر

باید بدانید که تنوع محصولات تالگو بسیار بیشتر از موارد بالاست و ما سعی می‌کنیم در مطالب آینده به بررسی ویژگی‌های دیگر محصولات این برند نیز بپردازیم.

همانطور که دیدید خواص بی‌نظیر این محصولات برآمده از ژرفای اقیانوس‌ها هستند. ما خوشحالیم که شرایطی را محیا کرده‌ایم تا شما عزیزان بتوانید بدون نگرانی، چنین محصولاتی را در اختیار داشته باشید و به سلامت هرچه بهتر پوست خود رسیدگی کنید. نمایندگی برند تالگو کرمان و تهران در انحصار فروشگاه اینترنتی الا اسکین است. شما می‌توانید برای خرید محصولات تالگو با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا با توجه به شرایط و مشکلات پوستی‌تان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

علاوه بر این، می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام ما، از پست‌ها و مطالب جامع مرتبط با پوست استفاده کنید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X