مراقبت پوست و مو بعد از زایمان - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

مراقبت پوست و مو بعد از زایمان

مراقبت پوست و مو بعد از زایمان

زایمان تجربه بسیار ارزشمند و زیبایی‌ست که یک خانم تجربه می‌کند. ناگهان کل زندگی‌تان می‌شود آن نوزاد کوچک. بدن شما، وزن، پوست، مو و غیره، تغییرات هورمونی زیادی را در طول دوران بارداری تجربه می‌کند. درست است که پس از تولد کودک، وقت زیادی برای خودتان باقی نمی‌ماند، اما به شما توصیه می‌کنیم حداقل ۱۰ دقیقه برای پوست و موی خود وقت بگذارید تا به آن‌ها کمک کنید شکوه از دست رفته‌ی خود را بازیابند. مراقبت پوست و مو بعد از زایمان، نیازی به یک فرآیند طولانی ندارد. ما فهرستی از نکات آسان و کم‌هزینه برای مراقبت از مو و پوست پس از زایمان را تهیه کرده‌ایم.

پوست را مرطوب نگه دارید

بارداری تغییرات هورمونی زیادی در بدن شما ایجاد می‌کند که گاهی اوقات می‌تواند چربی طبیعی پوست را از بین ببرد و منجر به ایجاد لکه‌های خشک روی صورت شما شود. این یک مشکل دائمی نیست و با تامین رطوبت لازم پوست به راحتی قابل حل است.

پیشنهاد ما به شما آبرسان و رطوبت‌رسان اکلادو است. این محصول بافتی ژلی دارد و بسیار سبک است و به راحتی جذب پوست می‌شود. بعد از استفاده متوجه شادابی، درخشش و نرمی پوست خود می‌شوید. با هر نوع پوستی می‌توانید از آن استفاده کنید. با داشتن ترکیبات طبیعی و عصاره‌های گیاهی، لایه‌های عمیق‌تر پوست را هم رطوبت‌رسانی می‌کند.

به آکنه نه بگویید

تولید بیش از حد چربی به دلیل عدم تعادل هورمونی یکی دیگر از نگرانی‌های رایج پوست پس از زایمان است. این وضعیت منجر به مسدود شدن منافذ و آکنه می‌شود، حتی اگر همیشه پوست خشک و بدون آکنه داشته باشید. شما می‌توانید دو بار در روز از یک پاک‌کننده ملایم و ضد آکنه همراه با مرطوب‌کننده بدون چربی استفاده کنید تا سطح pH پوست خود را متعادل کرده و آکنه را از بین ببرید.

ما به شما پاک‌کننده ملایم اکلادو را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول آلودگی‌ها و ناخالصی‌های موجود در منافذ پوست را کاملا تمیز می‌کند. باعث ایجاد حس کشیدگی روی پوست نمی‌شود و یک سد مرطوب روی سطح پوست ایجاد می‌کند. مناسب انواع پوست است و حتی پوست‌های حساس هم می‌توانند از این پاک‌کننده با خیال راحت استفاده کنند.

ملاسما، دیگر نه!

ملاسما به زبان ساده به معنای رنگدانه پوست است که در آن روی پوست شما لکه‌های تیره ایجاد می‌شود. این امر بعد از بارداری بسیار رایج است زیرا بدن شما به تغییرات هورمونی، سطوح بالای استروژن و پروژسترون عادت می‌کند. اگرچه این وضعیت دائمی نیست، اما می‌توانید چند کار را برای کنترل آن انجام دهید. برای کاهش رنگدانه‌های پوست می‌توانید حداقل ۲ تا ۳ بار در روز از ضد آفتاب با SPF25 یا بالاتر استفاده کنید.

ضد آفتاب اکلادو دارای SPF50 می‌باشد. فاقد چربی است و با داشتن عصاره‌های گیاهی، پوست را تسکین می‌دهد. این محصول فوق‌العاده از پوست در برابر هر نوع اشعه‌ای محافظت می‌کند.

به موهای خود رسیدگی کنید

بلافاصله پس از بارداری، هورمون‌های شما که به جلوگیری از ریزش موها در طی آن نه ماه کمک می‌کردند، به حالت عادی برمی‌گردند. به همین دلیل است که بسیاری از تازه مادران بلافاصله پس از تولد نوزاد، ریزش موی فوق العاده‌ای را تجربه می‌کنند. برای جلوگیری از ریزش موهای خود، می‌توانید غذاهای غنی از پروتئین مانند ماهی و عدس را در رژیم غذایی خود بگنجانید یا ۲ تا ۳ بار در هفته ماساژ روغن داغ را انجام دهید. این به مو کمک می‌کند تا قدرت، سلامت و نرمی از دست رفته خود را بازیابد.

هرگز مکمل‌های خود را نادیده نگیرید

مراقبت پوست و مو بعد از زایمان از درون به اندازه مراقبت از بیرون اهمیت دارد. برای تازه مادران بسیار مهم است که با پزشک خود در مورد نوع مکمل‌های سلامتی پوست و مو که می‌توانند برای درخشش آن‌ها مصرف کنند، مشورت کنند.

کلام آخر

این کار ممکن است بسیار سخت باشد، اما سعی کنید بعد از زایمان خود را فراموش نکنید. سلامت کلی شما باید خوب باشد تا بتوانید مراقبت فرزندتان باشید. این می‌تواند شامل مراقبت پوست و مو بعد از زایمان هم باشد؛ چراکه ممکن است هر نوع تغییر ظاهری در روحیه‌ی شما تاثیر منفی بگذارد. پس نکات گفته‌شده را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود قرار دهید. مطمئن باشید وقت زیادی نمی‌گیرند.

اگر سوالی در زمینه‌ی مراقبت از پوست و محصولات پوستی مناسب‌ خود دارید، می‌توانید با ما در میان بگذارید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند. همچنین می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام الا اسکین و مطالعه‌ی پست‌ها، از نکات کاربردی ارائه‌شده بهره‌مند شوید.

تگ ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X