چگونه در تابستان امسال پوست خود را هیدراته نگه داریم؟ - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

چگونه در تابستان امسال پوست خود را هیدراته نگه داریم؟

چگونه در تابستان امسال پوست خود را هیدراته نگه داریم؟

چه در یک شهر مرطوب زندگی کنیم یا یک منطقه‌ی خشک، نمی‌توانیم از خشم گرمای تابستان و کم‌آبی فرار کنیم. پوست هیدراته موضوعی بسیار مهم است که باید در سه ماه پیش رو بیشتر به آن توجه داشته باشید. خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید خود و پوست‌تان را هیدراته نگه دارید.

در اینجا شش روش وجود دارد که دیگر نگران خشکی پوست‌تان در تابستان نباشید.

۱- برای داشتن پوست هیدراته، آب کافی بنوشید

واضح است و می‌دانید، اما چه اشکال دارد باز هم اهمیت آن را یادآوری کنیم؟ در تابستان باید آب بیشتری بنوشید. گرما به راحتی باعث می‌شود آب بدن خود را از دست بدهید. این کم‌آبی در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی پوست شما ظاهر می‌شود و تاثیر خود را می‌گذارد. می‌تواند باعث تحریک پوست، آکنه و قرمزی شود. روزانه حدود دو لیتر آب بنوشید تا آب مورد نیاز بدن و پوست تامین شود.

۲- از اسید هیالورونیک استفاده کنید

آب آشامیدنی عالی است. اما چگونه مطمئن می‌شوید که آب باقی می‌ماند و توسط پوست شما استفاده می‌شود؟ با اسید هیالورونیک. این ماده‌ی قهرمان یک مرطوب‌کننده‌ی باورنکردنی است. آبرسانی را در تمام طول روز تضمین می‌کند و پوست شما را انعطاف‌پذیر نگه می‌دارد. مولکول‌های آب را در زیر پوست، در سلول‌های شما، به دام می‌اندازد و پوست هیدراته شده‌ای برای شما به ارمغان می‌آورد.

۳- از مرطوب‌کننده‌های مبتنی بر ژل برای داشتن پوست هیدراته استفاده کنید

در تابستان محصولات پوستی شما باید تغییر کنند. بهتر است از مرطوب‌کننده‌های سبک و ژلی استفاده کنید. مرطوب‌کننده‌های مبتنی بر ژل چسبنده نیستند، در کم‌ترین زمان جذب پوست می‌شوند و کارشان را انجام می‌دهند. به هیچ‌وجه در این فصل گرم از مرطوب‌کننده و به طور کلی محصولات پوستی سنگین استفاده نکنید که پوست اجازه‌ی نفس کشیدن هم نداشته باشد!

۴- از کرم ضدآفتاب مات استفاده کنید

نباید اجازه دهیم عرق و چربی در تابستان پیروز میدان شوند! از کرم‌های ضدآفتاب با روکش مات استفاده کنید تا در تابستان پوست‌تان چرب به نظر نرسد. کرم‌ها و سرم‌های آبرسان پوست شما را چرب نشان نمی‌دهند، اما گرمای تابستان باعث تولید چربی اضافی می‌شود و باید با محصولی مات با آن مقابله کرد. پس با این کار از پوست خود محافظت و در عین حال با SPF موجود در آن با اشعه‌های مضر UV مبارزه کنید.

۵- رژیم غذایی مناسبی استفاده کنید

همانطور که گفتیم، تابستان می‌تواند شما و پوست‌تان را دچار کم‌آبی کند. پس زمانی‌ست که باید غذاهایی مصرف کنید که پوست را از داخل و خارج آبرسانی می‌کنند. چه چیزهایی هستند؟ میوه‌ها و سبزیجاتی که نه تنها منبع غنی مایعات، بلکه دارای فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها نیز هستند. علاوه بر این می‌توانید مقدار زیادی آب‌میوه و مایعات به شکل آب نارگیل، خربزه، لیمو و موارد دیگر استفاده کنید.

۶- روغن‌های گیاهی را فراموش نکنید

روغن‌ها ممکن است یک روش آبرسانی نامناسب برای تابستان به نظر برسند، اما این‌طور نیست. روغن‌های گیاهی نه تنها پوست شما را آبرسانی می‌کنند، بلکه از آن محافظت هم می‌کنند. بادام، نارگیل، آرگان، جوجوبا، زیتون، آووکادو، انار و اسطوخودوس برخی از روغن‌های بسیار مفید هستند. بسته به نوع پوست خود، باید روغن مناسب را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را برای داشتن پوست هیدراته بگیرید.

پیشنهاد الا اسکین برای داشتن پوست هیدراته

آبرسان و رطوبت‌رسان اکلادو

این محصول بسیار سبک است و به سرعت جذب پوست می‌شود. با خیال راحت می‌توانید در تابستان از آن استفاده کنید و تمام طول روز پوست خود را هیدراته نگه دارید. آبرسان و رطوبت‌رسان اکلادو با بافت ژله‌ای و بدون ایجاد حالت چسبندگی، یک لایه رطوبت روی پوست ایجاد کرده و آن را تا ۱۲ ساعت مرطوب نگه می‌دارد. به علت داشتن عصاره‌ی رزماری و بابونه، تسکین‌دهنده‌ی پوست نیز هست.

ژل بالم آبرسان تالگو

ژل بالم آبرسان تالگو یک آبرسان فوق‌العاده برای پوست است. گردش خون را بالا می‌برد و پوست را اکسیژن‌رسانی می‌کند. بافت ژلی دارد و به راحتی جذب پوست می‌شود. علاوه بر شفافیت فوری و از بین بردن کدری پوست، ضد خستگی نیز هست. این محصول پوست را سم‌زدایی می‌کند و سلول‌های مرده‌ را به آرامی از سطح پوست برمی‌دارد. بعد از استفاده از این محصول می‌توانید شاهد لطیف و درخشان شدن پوست خود باشید.

کرم آبرسان اکتییویشن اکلادو

این محصول بدون ایجاد حالت چسبندگی بر روی پوست، آن را رطوبت‌رسانی عمقی می‌کند و رطوبت مورد نیاز پوست را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. برای انواع پوست و حتی پوست‌های چرب مناسب است.

کرم آبرسان پیمپل اکلادو

این کرم آبرسان بافت ژلی دارد و بسیار سبک است. قابل استفاده برای انواع پوست‌های کم‌آب تا حساس است و بعد از استفاده از داشتن پوست هیدراته لذت خواهید برد. به ویژه برای افرادی که پوست‌شان علی‌رغم چرب بودن همچنان کم‌آب است، پیشنهاد بسیار مناسبی‌ست. کرم آبرسان پیمپل اکلادو سبوم اضافی پوست را کنترل و از بروز جوش‌های ناگهانی پیشگیری می‌کند. تازگی و شادابی پوست را با این محصول شگفت‌انگیز تجربه خواهید کرد.

لوسیون آبرسان اکلادو

مرطوب‌کننده، تسکین‌دهنده و احیاکننده‌ی پوست است و مطمئنا جای آن در روتین پوستی شما خالی‌ست! این محصول در طولانی مدت پوست شما را مرطوب‌ نگه می‌دارد و با تحریک تولید کلاژن، خاصیت الاستیته‌ی پوست را افزایش می‌دهد. علاوه بر این‌ها، روشن‌کننده، تسکین‌دهنده و ضد چروک است.

ماسک ورقه‌ای آبرسان تالگو

این ماسک ورقه‌ای فوق‌العاده تنها در ده دقیقه پوست شما را عمیقا آبرسانی می‌کند. احساس کشیدگی، کدری و پوسته پوسته بودن پوست را از بین می‌برد. همه‌ی افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از این ماسک‌های ورقه‌ای آبرسان استفاده کنند. با این محصول فرانسوی، به پوست هیدراته سلام کنید!

سخن پایانی

آسیب اشعه‌های خورشید بسیار بیشتر از چیزی‌ست که تصورش را کنید. دهیدراته شدن یا کم‌آبی پوست نیز یکی از این موارد است. پس بهتر است از راه‌های مراقب پوستی و موارد گفته شده نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر این محصولات پیشنهادی برندهای تالگو و اکلادو نیز می‌توانند سلامت پوست شما را تضمین کنند.

فروشگاه اینترنتی الا اسکین با سابقه‌ی بیش از ۱۰ سال، نماینده‌ی برندهای معروفی چون تالگو و اکلادو در کرمان و تهران است. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت محصولات سایت، با طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبت پوستی آشنا شوید. تمامی این محصولات از برندهای معتبر و باکیفیت جهانی هستند که می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن‌ها استفاده کنید.

ما شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا شما بتوانید با تیم پشتیبانی و متخصص الا اسکین از طریق سایت و پیج اینستاگرام در ارتباط باشید و تمامی سوالات و مشکلات پوستی خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X