چرا استفاده از سرم روشن کننده در روتین پوست ضروری است؟ - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

چرا استفاده از سرم روشن کننده در روتین پوست ضروری است؟

چرا استفاده از سرم روشن کننده در روتین پوست ضروری است؟

سرم روشن کننده را در روتین پوستی خود قرار دهید. هیچ چیزی بهتر از پوستی سالم و درخشان طبیعی نیست، هنگامی که منافذ پوست سفت شده و پوست روشن است، همه چیز درست به نظر می رسد! مطمئنا، می‌توانید با آرایش پوست را درخشان کنید، اما درخشش بدون آرایش نیاز به مراقبت زیادی دارد و باید بدانید هیچ چیز یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

اما این مسئله را هم در نظر داشته باشید که برای شروع هیچوقت دیر نیست. پوست شما سرمایه‌ی شماست؛ پس از آن مراقبت کنید. یکی از محصولاتی که پیشنهاد میشه در روتین پوستی خود قرار دهید، سرم روشن‌کننده می‌باشد. در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا علت این مسئله را متوجه شوید:

چرا باید از کرم روشن‌کننده استفاده کنیم؟

یکی از مهم‌ترین کارهایی که کرم‌ روشن‌کننده انجام می‌دهد این است که فرآیند تولید ملانین توسط آنزیم‌های پوستی را کندتر کرده و در نتیجه پوست شما در طولانی مدت روشن خواهد بود. همانطور که اشاره کردیم سرم روشن‌کننده در دراز مدت تاثیر می‌گذارد؛ پس برای اینکه نتیجه‌ی دلخواه‌تان را دریافت کنید باید همیشه از یک سرم روشن‌کننده‌ی مرغوب استفاده کنید. سرم‌های روشن‌کننده اصولا به صورت پودر و مایع در بازار موجود می‌باشد.

فواید استفاده از سرم روشن‌کننده

۱) درمان چین و چروک‌های زودرس پوست

شاید برایتان سوال پیش آید که چرا سرم روشن‌کننده باعث درمان چین و چروک صورت می‌شود؟ در واقع سرم روشن‌کننده چین و چروک‌ها را از بین نمی‌برد بلکه باعث می‌شود تا آن‌ها کمتر دیده شوند. قسمت‌هایی از پوست که رنگ‌ متفاوتی دارند و دانه‌های پوستی که در اثر کهولت سن ایجاد می‌شوند بیشتر دیده می‌شوند و سرم روشن‌کننده به یک ‌دست، روشن شدن رنگ پوست و مخفی ماندن عیوب پوستی کمک می‌کنند.

۲) یکسان‌سازی پوست

ممکن است در اثر برخی از بیماری‌های پوستی، پوست دچار لک و پیس شود. همانطور که قبلا گفتیم لک و پیس روی رنگدانه‌های پوست تاثیر می‌گذارد. به عبارتی دیگر در پوست بدن، سلول‌هایی به نام ملانوسیت وجود دارند که وظیفه این سلول‌ها ساخت ملانین است. ملانین، رنگ‌دانه‌ای مشکی یا قهوه‌ای است که رنگ پوست یا مو را مشخص می‌کند. افرادی که دچار بیماری لک و پیس هستند، سلول‌های ملانوسیت‌شان از بین می‌روند و در نتیجه در قسمت‌هایی از پوست روشن‌تر می‌شود.

کار سرم روشن‌کننده چیست؟ سرم‌های روشن کننده پوست می‌توانند تفاوت رنگ سفید ایجاد شده در قسمت لک و پیس و رنگ تیره‌تر سایر قسمت‌های پوست را به یکدیگر نزدیک کنند تا لک و پیس‌ها کمتر دیده شوند.

۳) محو کردن جای تتوهای قدیمی

این سرم‌ها در دراز مدت به محو شدن جوهری که وارد پوست شده است کمک می‌کنند. دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید از این روش استفاده کنید به صبر زمان بیشتری نیاز دارید.

مضرات استفاده از کرم روشن کننده‌ی پوست

۱) ایجاد حساسیت

از آن جا شرکت‌های متفاوت با ترکیبات متفاوت این محصول را تولید می‌کنند، ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود. پس اگر می‌خواهید از کرم روشن‌کننده استفاده کنید حتما از برند مطمئنی را انتخاب کنید.

۲) زمانبر بودن

فرآیند روشن شدن پوست نیز در اثر سرم‌های روشن کننده پوست، فرآیندی کند و زمان‌بر است و در بعضی مواقع بیشتر از یک سال زمان‌ می‌برد تا تاثیر مصرف این سرم‌ها روی پوست‌تان را ببینید. پس اگر به دنبال نتیجه‌ای سریع‌ هستید، استفاده از این روش را توصیه نمی‌کنیم.

پیشنهاد‌های الا اسکین برای شما

کرم روشن کننده تالگو

ما همیشه تاکید داریم که از محصولات مناسب پوست‌تان استفاده کنید. خوشبختانه این محصول تالگو مناسب انواع پوست می‌باشد. کرم روشن‌کننده و ضدلک تالگو، سرشار از عصاره جلبک قهوه‌ای و مواد فعال گیاهی است که علاوه بر درمان لکه‌های تیره و کک ، از  عود مجدد لک در نواحی مختلف صورت، گردن و پشت دست‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول پوست شما را نرم و لطیف می‌کند و تنها پس از ۲۸ روز استفاده تاثیر آن‌ را خواهید دید.

سرم روشن کننده تالگو

سرم روشن‌کننده تالگو، حاوی عصاره جلبک قهوه‌ای، هیالورونیک اسید و … است که بدلیل لایه‌برداری ملایم، بسیار التیام‌بخش است. همچنین به جرئت می‌توان گفت که موثرترین محصولیست که سبب محو شدن تجمع ملانین و بازسازی سلولی می‌شود .به کمک این سرم لک‌ها محو شده و چهره شفاف‌تر و جوان‌تر می‌شود.

سرم روشن کننده اکلادو

این محصول از جدیدترین لاین روشن کننده اکلادو می‌باشد. این سرم روشن کننده اکلادو مناسب انواع پوست‌ها می‌باشد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به محافظت از پوست در برابر اشعه ماورای بنفش و آفتاب سوختگی، خاصیت رطوبت رسانی قوی و روشن‌کنندگی بالا و کنترل تولید ملانین در نواحی تیره پوست اشاره کرد.

تونر لایه بردار و روشن کننده تالگو

در ترکیبات این محصول از مواد سبک و لطیفی استفاده شده است و هنگام استفاده از آن احساس سنگینی روی پوست‌تان نمی‌کنید. با ترکیبات مفید و تاثیرگذار خود بر پوست درخشش دوباره‌ای به آن می‌بخشد. سرزندگی بیشتر و بهبود بافت پوست را تضمین می‌کند. بافت بسیار سبک و درخشان لوسیون لایه بردار تالگو Exfoliating بی‌رنگ است و کاملا رنگ طبیعی پوست شمارا برمی‌گرداند.

جمع‌بندی…

در این مطلب سعی کردیم به طور کامل فواید و مضرات استفاده از کرم روشن‌کننده را بگوییم. اگر سوالی در این زمینه داشتید، از مشاوره‌ی رایگان الا اسکین استفاده کنید. برای دریافت مشاوره‌ی الا اسکین کافیست به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

همانطور که قبلا هم گفتیم الا اسکین بیش از ۱۰ سال است که در زمینه‌ی مراقبت از پوست فعالیت دارد و وارد کننده‌ی محصولات تالگو و اکلادو می‌باشد. همچنین تیم الا اسکین در لاین‌های مختلف پوست فعالیت دارد و می‌توانی ناجی پوست شما باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت الا اسکین، با طیف وسیعی از محصولات پوستی مانند آبرسان، مرطوب‌کننده، شوینده، ماسک‌های ضدچروک، کرم دور چشم، تونر، لایه‌بردار و … آشنا شوید و از کارایی و عملکرد آن‌ها آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X