۳ راه برای مقابله با خشکی پوست دور چشم - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

۳ راه برای مقابله با خشکی پوست دور چشم

۳ راه برای مقابله با خشکی پوست دور چشم

خشکی پوست دور چشم درمان دارد! پوست خشک و پوسته پوسته روی پلک‌ها که به عنوان درماتیت پلک نیز شناخته می‌شود، یک نگرانی رایج است که افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، به خصوص کسانی که در آب و هوای سردتر زندگی می‌کنند. این مسئله نه تنها ناحیه دور چشم را فوق العاده خشک و حساس می‌کند، بلکه هنگام آرایش هم آرایشتان را پوسته پوسته، دارای چین و ترک می‌کند و باعث می‌شود که ظاهری نه چندان جذاب داشته باشد.

در ادامه‌ی این مطلب ۳ راه ساده را معرفی می‌کنیم تا شما به راحتی این مشکل پوستی را درمان کنید:

۱) پوست پلک را مرطوب نگه دارید:

درست مانند سایر قسمت‌های صورت باید این ناحیه از صورتتان را هم مرطوب کنید. استفاده از کرم دور چشم مرطوب کننده واضح‌ترین راه برای مقابله با خشکی پلک است. به دنبال موادی مانند اسید هیالورونیک، پپتیدها، سرامیدها و غیره باشید. آن‌ها به مرطوب کردن و تغذیه پوست ظریف اطراف چشم و به خلاص شدن از شر خشکی پلک در کم‌ترین زمان کمک می‌کنند.

۲) روتین آرایش خود را ساده کنید:

یکی دیگر از مواردی که واقعا به مقابله به این موضوع کمک می‌کند این است که تا حد امکان کمتر آرایش کنید تا زمانی که پوست خام و پوسته پوسته شده به طور کامل بهبود یابد. چرا که که مواد نگهدارنده آن محصولات می‌توانند رسوباتی را روی پوست ظریف باقی بگذارند و باعث تحریک بیشتر شوند.

۳) به اندازه کافی بخوابید:

خواب خوب شبانه نقش مهمی در درمان خشکی و پوسته پوسته شدن پلک دارد. چگونه؟ خوب، بدن شما در هنگام خواب خود را ترمیم و التیام می‌بخشد، به این معنی که پوست آسیب دیده اطراف چشم را نیز درمان می‌کند. از این رو، داشتن حداقل هشت ساعت خواب در هر شب برای از بین بردن خشکی پلک بسیار مهم است.

محصولات پیشنهادی الااسکین

کرم دورچشم رولی کلاژن تالگو

محصولی بی‌نظیر و دارای سه گوی چندگانه حاوی مواد موثر دریایی است که در رفع نیاز و مشکلات دور چشم بویژه خستگی، پف، چروک، تیرگی و آبرسانی بسیار موثر عمل می‌کند. این رول دور چشم حاوی ژلی شفاف است. کمپلکس کلاژن دریایی، کافئین، ویتامین c و سویای موجود در این ژل پف دور چشم را کاهش می‌دهد و ضدتیرگی دور چشم است. همچنین این محصول باعث می‌شود پوست حساس دور چشم، صاف و نرم و شفاف شود.

کرم دور چشم سیلیسیوم و لیفتینگ تالگو

اگر بالای ۴۵ سال سن دارید باید بگوییم این محصول برای شما تولید شده است. کرمی با قدرت لیفت بسیار قوی که سبب فرم دهی و شکل گیری دوباره چشم‌ها شده خطوط، چروک‌ها، تیرگی و پف اطراف آن را از بین برده و زیبایی و شفاییت بی‌نظیری به چشم‌ها می‌بخشد و خوبی پوست دور چشم را آبرسانی می‌کند؛ به عبارتی دیگر این محصول چرب و غنی می‌باشد و برای خشکی دور چشم بسیار مناسب است.

دور چشم اکلادو

این کرم ژل مانند و سبک، که حاوی کلاژن گیاهی و ویتامین b3 است، باعث تقویت و شادابی پوست‌های حساس و ضعیف شده و همچنین مانع شکل گیری چروک در محدوده اطراف چشم و خط خنده می‌شود. با توجه به ترکیباتی که در این محصول وجود دارد باعث آبرسانی قوی پوست دور چشم می‌شود.

دور چشم ضد چروک اکلادو

هدف اصلی تمامی کرم‌های دور چشم این است که چین‌وچروک‌های اطراف چشم را رفع کنند. اما برخی از این محصولات دیگر مشکلات پوستی را هم در نظر گرفته‌اند؛ مانند این محصول.

کرم دور چشم ضد چروک اکلادو با توجه به موادی که در ترکیباتش دارد به افرادی که دور چشم حساس، خشک و تیره‌ای دارند توصیه می‌شود. در نتیجه شما با استفاده از این محصول با یک تیر چند نشان را هدف قرار داده‌اید.

جمع‌بندی…

در این مثالع سه نکته‌ی اساسی و ساده را برای مراقبت از پوست دور چشم گفتیم. همچنین محصولاتی که برای درمان این مسئله کارایی دارند را معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد.

اگر نیاز به مشاوره‌ی پوستی دارید یا نمی‌دانید چه محصولاتی برایتان مناسب است، می‌توانید از طریق سایت و اینستاگرام ما از مشاوره‌ی رایگان الا اسکین بهرمند شوید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X