۳ ماده‌ای که باید در روتین پوست شما باشد! - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

۳ ماده‌ای که باید در روتین پوست شما باشد!

۳ ماده‌ای که باید در روتین پوست شما باشد!

روتین پوست صورتتان بسیار مهم است. هر روتینی باید مناسب با نوع پوست شما باشد؛ ابتدا باید نوع پوست‌تان را بشناسید. اما اگر نوع پوست خود را می‌دانید اما نتیجه‌ی دلخواه‌تان نمی‌گیرید، باید ببینید عیب کار کجاست؟!

هیچ چیز به اندازه اینکه متوجه شوید که پوست شما در آینه هر روز کدرتر به نظر می‌رسد ناراحت کننده نیست. ممکن است به طور اختصاصی پول زیادی را برای پاک‌کننده‌ها، ماسک‌های ورقه‌ای و مرطوب‌کننده‌ها خرج کنید، اما این درخشش لحظه‌ای است و اثر چندانی روی پوست شما ندارد. اگر نمی‌دانید چه موادی باید در ساختار محصولاتی که استفاده می‌کنید وجود داشته باشد؛ این سه ماده‌ای که در ادامه معرفی می‌کنیم را دریابید که برای پوست‌تان معجزه می‌کنند پس در ادامه همراه ما باشید:

۱) گلوتاتیون ماده‌ای روشن‌کننده!

گلوتاتیون مهم‌ترین پروتئینی است. ارزش این پروتئین آنقدر زیاد است که به آن لقب «مادر آنتی‌اکسیدان‌ها» را داده‌اند. راز جلوگیری از پیری زودرس، استفاده از این پروتئین است.

این ماده در زیبایی ما بسیار موثر است به همین دلیل است که در بسیاری از محصولات مراقبتی مانند شوینده‌ها استفاده می‌شود. همچنین جالب است بدانید که این ماده از طریق صابون و کرم و به طور موضعی استفاده شود، موثرتر است؛ اما مصرف خوراکی گلوتاتیون جذب بسیار کمی دارد.

۲) نیاسینامید را در روتین پوستی خود قرار دهید!

شکلی از ویتامین B3، نیاسینامید به دلیل خواص تقویت کننده درخشندگی آن محبوب است. استفاده موضعی از این ماده قهرمان به یکنواخت شدن رنگ پوست، محو شدن رنگدانه‌ها، تسکین التهاب و آبرسانی به پوست یاد می‌شود تا پوستی شفاف، پر و درخشان داشته باشید.

اما این همه ماجرا نیست. همچنین برای مبارزه با علائم پیری زودرس مانند خطوط ریز، چین و چروک و لکه‌های تیره نیز موثر است و پوست را جوان و سفت نگه می‌دارد. پس جای تعجب نیست که این ماده‌، در دنیای مراقبت از پوست بسیار معروف است.

 

۳) اسید هیالورونیک هم در روتین پوست‌تان مهم است!

حتما هزاران بار شنیده‌اید که هیالورونیک اسید در روتین‌های مراقبت از پوست بسیار استفاده می‌شود، اما آیا می‌دانید چرا در این حد محبوب است؟ این ماده که حتی افراد مشهوری که از زیبایی آگاه هستند نیز به آن گره می‌خورند، تاثیر آن را جدی می‌گیرند و به دستیابی به پوستی درخشان و ماندگار کمک می‌کند.

سد طبیعی (لیپیدی) پوست را تقویت و رطوبت را برای بافت پوستی صاف‌تر قفل می‌کند. اگر پوست کدر شما نیز نشانه‌هایی از افتادگی نشان می‌دهد، به اسید هیالورونیک برای سفت کردن آن، افزایش نسل سلولی جدید و بازگرداندن پوست طبیعی خود اعتماد کنید.

جمع‌بندی…

همانطور که قبلا هم گفتیم روتین پوستی بسیار مهم است. برای اینکه روتین پوستی‌تان اثر گذار باشد بهتر است که محصولاتی با چنین محتویاتی انتخاب کنید. فراموش نکنید شما همیشه باید محصولاتی انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست شما باشد؛ اگر محصولات نا مناسبی انتخاب کنید ممکن است پوستتان را مشکل‌دار کنید.

اگر نمی‌دانید چه محصولاتی برای پوست شما کارایی دارد و برایتان مناسب است پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره‌ی رایگان الا اسکین استفاده کنید. برای دریافت مشاوره‌ی رایگان از الا اسکین کافیست به اینستاگرام ما مراجعه کنید. امیدوارم این مطب برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X