۵ ماسک صورت برای درخشان بودن پوست در تابستان! - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

۵ ماسک صورت برای درخشان بودن پوست در تابستان!

۵ ماسک صورت برای درخشان بودن پوست در تابستان!

تابستان فصلی‌ست که همه‌ی افراد دغدغه‌ی پوست‌شان را دارند؛ اما دیگر لازم نیست نگران پوست خشک و خشک شده باشید. با این حال، این فصل طیفی از نگرانی‌های پوستی مانند برنزه شدن، کثیفی و کم آبی پوست را به همراه دارد. اگر می‌خواهید پوست خود را در طول تابستان هیدراته و درخشان نگه دارید، در اینجا چند ماسک صورت وجود دارد که پوست شما عاشق آن‌ها خواهد شد…

۱) ماسک بادام + گلاب

این مواد وقتی با هم مخلوط و روی صورت استفاده می‌شوند، معجزه می‌کنند. برای تهیه این ماسک، ۱۰ عدد بادام را یک شب خیس کرده و به صورت خمیری صاف در بیاورید. مقداری گلاب به خمیری که درست کرده‌اید اضافه کنید و مخلوط را روی صورت خود بمالید. بگذارید حدود ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید. این ماسک صورت به شما کمک می‌کند تا در طول فصل پوستی شاداب و درخشان داشته باشید.

۲) ماسک صورت پاپایا

پاپایا یک لایه بردار طبیعی است که نه تنها سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد، بلکه خاصیت ضد پیری نیز دارد. این ماسک تک ماده‌ای بسیار موثر است و کمک می‌کند که پوست شما را در ماه‌های تابستان، مرطوب و هیدراته بماند.

برای تهیه این ماسک صورت کافی است چند تکه پاپایا را له کنید تا خمیری صاف به دست آید. آن را به طور یکنواخت روی صورت خود بمالید. برای جلوگیری از چکیدن خمیر، کافی است پدهای بزرگ پنبه‌ای را روی صورت‌تان قرار دهید و بعد از ۱۵ دقیقه آن را بشویید.

۳) ماسک صورت جو دوسر + خیار

جو پوست خشک را تسکین و التیام می‌بخشد و خیار به عنوان یک تونر طبیعی با خاصیت خنک‌کنندگی عمل می‌کند. این ماسک صورت فوق العاده آبرسان را با مخلوط کردن ۳ قاشق چایخوری جو دو سر با ۱ قاشق چایخوری آب خیار و ۱ قاشق چایخوری ماست تهیه کنید. مخلوط را روی صورت خود بمالید و قبل از اینکه با آب گرم بشویید، اجازه دهید کاملا خشک شود.

۴) ماسک صورت چوب صندل + گلاب

هم چوب صندل و هم گلاب برای پوست بسیار مفید هستند. چوب صندل به عنوان یک عامل خنک‌کننده عمل می‌کند، لک‌ها را کاهش می‌دهد و پوست برنزه را از بین می‌برد. گلاب دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضدباکتری، ضدالتهابی و ضدپیری است. این ماسک صورت علاوه بر آبرسانی به پوست، به مرطوب نگه داشتن پوست، تسکین سوزش و خارش و درمان آکنه کمک می‌کند. این ماسک را را با مخلوط کردن ۳ قاشق چایخوری پودر چوب صندل با مقداری گلاب تهیه کنید. مخلوط را به طور یکنواخت روی صورت خود بمالید و پس از ۱۵ دقیقه آبکشی کنید.

۵) ماسک صورت آلوئه‌ورا + عسل

آلوئه ورا سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌ها به مبارزه با علائم پیری زودرس صورت کمک می‌کند و در درمان آفتاب سوختگی و برنزه شدن پوست تاثیر گذار می‌باشد. عسل به مقابله با پوست برنزه، آکنه، جای زخم و لکه‌های تیره کمک می‌کند. وقتی این دو ماده با هم ترکیب شوند، ماسکی دریافت می‌کنید که پوست شما را شاداب و سالم می‌کند. این ماسک را با افزودن ۴/۱ فنجان ژل آلوئه‌ورا به همراه ۱ قاشق غذاخوری عسل تهیه کنید. اجازه دهید ماسک به مدت ۲۰ دقیقه روی صورتتان بماند و سپس با آب سرد بشویید.

جمع‌بندی…

فصل تابستان است در نتیجه با این ماسک‌های ساده می‌توانید از پوست خود مراقبت کنید. فراموش نکنید پیشگیری بهتر از درمان است!

الااسکین نماینده‌ی دو برند معتبر تالگو و اکلادو در شهرهای بزرگی مثل تهران، کرمان و … می‌باشد. ویژگی بارز این دو برند این است که تمامی‌ انواع پوست و مشکلاتشان را در نظر گرفته و برای آن‌ها محصول تولید کرده است. پیشنهاد می‌کنیم مشاوره‌ی رایگان الااسکین را از دست ندهید، برای دریافت این مشاوره کافیست به اینستاگرام ما مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. نظرات و تجربه‌های خودتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X