با توجه به فرم لبتان رژ لب بزنید! - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

با توجه به فرم لبتان رژ لب بزنید!

با توجه به فرم لبتان رژ لب بزنید!

چین و چروک‌ها، چین‌ها و بیشه‌های لب‌های ما منحصر به خود ما هستند و راهی برای برجسته کردن آن‌ها با رژ لب وجود دارد.

فرقی نمی‌کند لب‌های سنگین، قلبی شکل، یا لب‌های پایین سنگین داشته باشید، می‌توانید با برجسته کردن خطوط و نقش‌های متمایز به‌گونه‌ای که می‌تواند ظاهر نفخ‌تان را عالی جلوه دهد، نفخ خود را تقویت کنید. تعجب می‌کنید که چگونه این کار را انجام دهید؟ ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید تا کاملا متوجه این موضوع شوید…

۱) آن‌هایی که لب بالای بزرگ دارند:

اگر دارای این نوع لب هستید، شما به دنبال ایجاد یک حس تقارن کلی می‌باشید که پری لب بالایی و لب پایینی شما را متعادل می‌کند. اگر پری لب بالایی خود را دوست دارید، قبل از کشیدن رژ لب، آن را با خط لب مشخص کنید.

همچنین می‌توانید زیر لب بالایی خود را با یک خط خط بکشید یا از کانسیلر برای نرم کردن خطوط استفاده کنید. ادامه دهید و لب پایین خود را خط بکشید تا به آن تقارن برسید. می توانید سایه ای از سایه چشم برهنه را روی مرکز لب پایین خود بزنید تا نفخ کامل تری داشته باشید. از بافت های براق روی لب بالایی خود دور شوید.

۲) آن‌هایی که لب پایین بزرگ دارند:

درست مانند حالت اول، شما به دنبال ایجاد تعادل در لب‌های خود هستید. برای لب پایین خود از کانسیلر یا فونداسیون استفاده کنید تا لبه‌ها را کمی پنهان کنید. اکنون، می‌توانید از یک خط برای بازسازی خطوط لب پایین خود استفاده کنید. برای زیبایی بیشتر برای لب بالایی از خط لب استفاده کنید! پس از استفاده از رژ لب، مرکز لب خود را با سایه چشم برهنه بمالید تا لب‌های شما برجسته شود.

۳) برای لب‌های گرد

بسیاری از مردم این شکل را دوست دارند زیرا به شما یک چهره‌ی کاملا طبیعی می‌دهد. فرمول‌های براق ایده‌آل هستند زیرا توجه را، به براق بودن لب‌های شما جلب می‌کنند و پری آن‌ها را افزایش می‌دهند. همچنین می‌توانید از رژ لب مات به عنوان پایه استفاده کنید و آن را با مقداری رژ براق لایه برداری کنید.

۴) برای لب‌های قلبی شکل

آیا می‌دانید چه چیزی باعث می‌شود لب‌های قلبی شکل اینقدر خواستنی باشند؟ کسانی که دارای لب‌های قلبی شکل هستند تنها کاری که باید انجام دهند این است که کمی آن را برجسته کنند. سعی کنید کمی هایلایتر روی لب خود بزنید تا فرم لب هایتان را بهتر کنید.

۵) برای لب‌های پهن

لب‌های پهن بلندتر از لب‌های پر هستند. برای افزودن مقداری پری به آن‌ها، باید روی مرکز لب‌های خود کار کنید. این یک راه‌حل کاملا ساده است. کافی است بعد از استفاده از سایه همیشگی، مقداری رژ لب براق یا هایلایتر را در مرکز بمالید. برای بهترین نتیجه از رژ لب برهنه با بافت مات استفاده کنید.

۶) برای لب‌های صاف

زمان آن رسیده است که به لب‌های خود توجه بیشتری نشان دهید و ظاهری کامل‌تر برای خودتان به ارمغان آورید. لب‌های صاف، لب‌هایی که صاف‌تر هستند که انحنایی ندارند. به منظور ایجاد انحنا، خطوط لب خود را خط بکشید و بر شکل “M” لب بالایی خود تاکید کنید زیرا لب‌های کمانی شکل سنتی ندارید.

از سایه‌های تیره‌تر استفاده نکنید. در عوض، از یک سایه‌های روشن‌تر را دریابید و سپس یک هایلایتر درخشان را در مرکز لب های خود قرار دهید.

۷) برای لب‌های باریک

اگر لب‌های نازک‌تری دارید، استفاده از خط لب را فراموش نکنید. به عبارتی دیگر افرادی که دارای این نوع لب هستند بهتر است خط لب بکشند تا لب‌هایشان پرتر به نظر برسد. با این حال، در مورد خط لب زیاده روی نکنید. شما نمی‌خواهید که با کشیدن خط‌ لب، لب‌هایتان مصنوعی به نظر برسند. دقت کنید که باید به گونه‌ای خط لب بکشید که طبیعی به نظر برسند. برای داشتن ظاهری طبیعی، خط را محو کنید و لب خود را با رنگ دلخواه پر کنید. برای حجم دهی، یک هایلایتر به مرکز لب‌های خود اضافه کنید.

به رنگ رژلب هم دقت کنید!

توجه کنید علاوه بر فرم لب‌تان باید در هنگام خرید به رنگ لب‌تان هم دقت کنید. چرا که برخی از رنگ‌ها منجر به گرفتگی صورت شما خواهند شد و بر عکس با چند رنگ رژ لب دیگر می‌توان صورتی بسیار شاداب و زیباتر داشت.

در ادامه این مسئله را بیشتر توضیح می‌دهیم:

۱) انتخاب رژلب برای پوست‌های سفید و روشن

رنگ‌هایی که برای پوست‌های روشن و سفید مناسب هستن، رنگ‌هایی مانند صورتی روشن، هلویی مرجانی، خنثی و قرمز هستند.

۲) رژ لب برای پوست‌های سبزه روشن

رزی، آلبالویی و بنفش پیشنهاد خوبی می‌توانند برای این رنگ پوست باشند.

۳) رژ لب برای پوست‌های برنزه

کسانی که پوست برنز دارند می‌توانند از رنگ‌های صورتی پررنگ، نارنجی، قرمز و بیشتر رنگ‌ها به جز قهوه‌ای و بنفش استفاده کنند.

۴) رژ لب برای پوست‌های تیره

رنگ‌هایی که مناسب پوست‌های تیره هستند باید دارای طیف‌های قهوه‌ای و بنفش مثل آلویی، کاراملی، شرابی و قرمز باشند.

۵) رژ لب برای پوست‌های خیلی تیره

پوست‌های خیلی تیره در مقابل آفتاب به هیچ وجه نمی‌سوزند. اگر شما هم تن پوستی خیلی تیره دارید به دنبال رژ لب‌هایی با تونالیته قهوه‌ای و بنفش باشید. کاراملی، گردویی و جیگری از جمله رنگ‌هایی است که به پوست صورت شما می‌آید. رژ لب‌هایی که باید از زدن آن‌ها اجتناب کنید، رژ لب‌های بی‌رنگ است. بنابراین به دنبال رنگ‌های گرم‌تر باشید.

جمع‌بندی…

دقت کنید که در وهله‌ی اول سلامت پوست لب شما مهم است؛ پس باید حتما از آن مراقبت کنید. در این مقاله تمامی مواردی که هنگام رژلب زدن باید به آن‌ها دقت کنید را آورده‌ایم. اگر سوالی دارید می‌توانید با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین فراموش نکنید که می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان متخصصین الااسکین استفاده کنید. برای این کار کافیست به اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X