محصولات تالگو تهران - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

محصولات تالگو تهران

محصولات تالگو تهران

در مقاله‌ی قبل با برخی از محصولات برند تالگو و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شدید. همانطور که گفتیم، نمایندگی برند تالگو تهران و کرمان در انحصار فروشگاه اینترنتی الا اسکین است.

تالگو یک برند فرانسوی است که محبوبیت زیادی در جهان دارد. برای تهیه‌ی محصولات مراقبت پوستی خود از جلبک و مواد معدنی دریایی استفاده می‌کند که باعث می‌شود اثربخشی و خاصیت درمانی آن‌ها افزایش یابد.

اگر آماده‌اید به بررسی دیگر محصولات تالگو بپردازیم.

کرم دور چشم سیلیسیوم تالگو (Silicium Eye Cream)

این کرم دور چشم رایحه‌ی دلپذیری از گل‌های یاس دارد و برای افراد بالای ۴۵ سال مناسب است. این کرم دور چشم تالگو قدرت لیفت بسیار قوی دارد و باعث فرم‌دهی و شکل‌گیری دوباره‌ی چشم‌ها می‌شود. چروک‌ها، خطوط و پف اطراف چشم را از بین می‌برد و زیبایی و شفافیت آن‌ها را بیشتر می‌کند. علاوه بر این‌ها به عضلات دور چشم استحکام می‌بخشد. دیگر برای رفع تیرگی و چین و چروک پوست نیازی به جراحی نیست! برای استفاده ابتدا پوست اطراف چشم را تمیز کنید و سپس به صورت حرکات ضربه‌ای ملایم از قسمت داخلی زیر چشم به سمت گوشه‌ی خارجی و از قسمت شقیقه تا پلک بالا کرم را به آرامی ماساژ دهید. می‌توانید این کار را صبح و شب تکرار کنید تا به نتیجه‌ی دلخواه برسید.

کرم روشن‌کننده‌ تالگو (Brightening Cream)

این محصول برای انواع پوست مناسب است و می‌توانید برای صورت، دکلته و دست‌ها از آن استفاده کنید. کرم روشن‌کننده‌ تالگو تهران انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد و به علت داشتن عصاره‌ی جلبک قهوه‌ای و مواد فعالی با منشا گیاهی، به درمان لکه‌های تیره و کک و مک کمک می‌کند. همچنین از بروز دوباره‌ی لکه در صورت، گردن و پشت دست‌ها جلوگیری می‌کند. خاصیت روشن‌کنندگی و جوان‌کنندگی دارد و پوست‌های خشک و آسیب‌دیده را رطوبت‌رسانی می‌کند. با گذشت ۲۸ روز می‌توانید تاثیر این محصول را روی پوست‌تان بررسی کنید و از نتیجه لذت ببرید. می‌توانید صبح‌ها و شب‌ها پوست خود را تمیز کرده و مقدار مناسبی از این کرم روشن‌کننده را به پوست‌تان به جز دور چشم‌ها بزنید.

کرم غنی ضد چروک تالگو تهران (Wrinkle correcting rich cream)

این محصول جایگزین خوبی برای فیلرهای تزریقی است. عوارض جانبی تزریق را به همراه ندارد و ماندگاری آن طولانی است. کرم ضد چروک تالگو خطوط و چروک‌های ریز تا عمیق پوست را ترمیم می‌کند. پوست را آبرسانی می‌کند و با نفوذ به بخش‌های آسیب‌دیده‌ی سلول‌های پوستی، به بازسازی انسجام از بین رفته‌‌ی آن‌ها کمک می‌کند. این کرم تالگو تهران پوستی نرم، لطیف، شفاف و درخشان برای شما به ارمغان می‌آورد. برای پوست‌های نرمال تا خشک مناسب است. برای استفاده می‌توانید صبح و شب آن را روی پوست کاملا تمیز زده تا جذب پوست شود.

کنستانتره آبرسان دریایی تالگو (Absolute hydra-marine concentrate)

این محصول دارای خاصیت سم‌زدایی و تقویت‌کننده‌ی پوست است. لایه‌های زیرین پوست را به خوبی آبرسانی می‌کند و خشکی پوست را از بین می‌برد. بعد از استفاده از این محصول شاهد شفافیت و درخشندگی پوست خود خواهید بود. کنستانتره آبرسان دریایی تالگو به پوست طراوت و تازگی می‌بخشد و رطوبت پوست را تا ۲۴ ساعت حفظ می‌کند. برای استفاده می‌توانید تا ۷ روز متوالی روزی یک عدد را باز کنید و نصف آن را صبح و نصف دیگرش را شب‌ها استفاده کنید تا جذب پوست تمیز شوند. این محصول یکی از کلیدی‌ترین عصاره‌های جوانی می‌باشد که می‌توانید به آسانی از نمایندگی تالگو تهران تهیه کنید.

کنستانتره تنظیم چربی تالگو تهران (Intense regulating concentrate)

کاهش‌دهنده‌ی فعالیت‌های غدد چربی، کاهش‌دهنده‌ی ضخامت پوست و تنظیم‌کننده‌ی سطح سبوم پوست است. منافذ پوست را از آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی پاک می‌کند. التهابات پوست را به حداقل می‌رساند و منافذ پوست را که با آلودگی‌ها بسته شده‌اند، باز می‌کند. این محصول برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب است. روزی یک عدد از آن را باز کرده و نصف صبح و نصف شب استفاده کنید و بلافاصله آبرسان بزنید.

لایه‌بردار عمقی تالگو (Resurfacing cream)

این محصول دارای اسکراب قوی برای پاکسازی عمیق سلول‌های پوست است. آلودگی‌های انباشته روی پوست با این لایه‌بردار به راحتی از بین می‌روند. با داشتن ذرات ریز اکسید آلومینیوم، سطح پوست را بازسازی و به رفع چروک‌ها کمک می‌کند. شی باتر موجود در این محصول پوست را تغذیه و آبرسانی می‌کند. مثل بسیاری از لایه‌بردارها، پوست را خشک نمی‌کند و احساس کشیدگی نخواهید داشت. برای انواع پوست‌ها به جز پوست‌های حساس مناسب است. برای استفاده کافی‌ست مقدار مناسبی از این کرم را روی بخش‌های مختلف صورت به صورت چرخشی ماساژ دهید. بعد از یک تا دو دقیقه صورت را با آب ولرم بشویید و با حوله‌ای تمیز خشک کنید. بعد از استفاده از لایه‌بردار حتما از مرطوب‌کننده و ضدآفتاب استفاده کنید.

لوسیون فوم پاک‌کننده میسلار تالگو (Foaming Micellar Cleansing Lotion)

این محصول تالگو مناسب برای پاک کردن آرایش و آلودگی‌های روزانه است. فومی بسیار سبک دارد و فاقد مواد شیمیایی و اسانس‌های مضر است. تمام چربی‌های اضافی پوست را پاک می‌کند، پوست را آبرسانی می‌کند و راحتی و آرامش را به پوست‌تان هدیه می‌دهد. لوسیون فوم تالگو پوست را خشک، چسبناک و چرب نمی‌کند. برای انواع پوست مناسب است. برای استفاده ابتدا پوست خود را مرطوب کنید، مقداری از فوم را کف دست بریزید و به کل ناحیه‌ی صورت و گردن بزنید. به آرامی ماساژ دهید و بعد از آبکشی کاملا خشک کنید.

ماسک جلبک دریایی تالگو (Micronized marine algae)

جلبک دریایی خاصیت آنتی‌اکسیدان قوی دارد. در نتیجه از پیری پوست جلوگیری و باعث بازسازی آن می‌شود. جریان خون رسانی را افزایش می‌دهد و خاصیت سم‌زدایی دارد. استفاده از ماسک جلبک دریایی تالگو پوست را به صورت عمقی پاکسازی می‌کند، آلودگی‌ها را بیرون می‌کشد و به شاداب و درخشان‌تر شدن پوست شما کمک می‌کند. ۱۵ تا ۲۰ گرم از ماسک را درون یک کاسه بریزید و مقداری آب گرم به آن اضافه کنید. تا جایی هم بزنید که خمیری نرم و یکنواخت داشته باشید و سپس آن را روی پوست‌تان بزنید. بعد از ۲۰ دقیقه می‌توانید پوست صورت را پاک کنید. این محصول خواص شگفت‌انگیزی برای درمان انواع مشکلات پوستی دارد که از خرید آن پشیمان نمی‌شوید.

ماسک ورقه‌ای آبرسان تالگو تهران (Thirst quenching shot mask)

این محصول برای انواع پوست مناسب است. پوست را در مدت زمان کوتاهی آبرسانی می‌کند و کشیدگی، پوسته پوسته شدن و کدری پوست را از بین می‌برد. مواد مغذی موجود در این ماسک ورقه‌ای باعث سم‌زدایی پوست می‌شوند. کافی‌ست ۱۵ تا ۳۰ دقیقه ماسک ورقه‌ای آبرسان تالگو را روی پوست‌تان قرار دهید. این محصول در تالگو تهران موجود است و بعد از ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

سخن پایانی

ما سعی کردیم تا جای ممکن خواص و ویژگی‌های شگفت‌انگیز این محصولات را عنوان کنیم. برای خواندن اطلاعات جزئی‌تر می‌توانید به صفحه‌ی هر کدام از محصولات تالگو تهران در سایت الا اسکین سر بزنید. همواره بخاطر داشته باشید که می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت و مراجعه به پیج اینستاگرام، سوالات و ابهامات خود را ما با در میان بگذارید. تلاش ما همواره جلب رضایت مشتریان و ارائه‌ی بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات پوستی و آرایشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X