نحوه استفاده صحیح از غلتک درما برای رشد مو - الا اسکین | محصولات پوست و مو

مجله زیبایی اِلا

نحوه استفاده صحیح از غلتک درما برای رشد مو

نحوه استفاده صحیح از غلتک درما برای رشد مو

چرا باید از غلتک درما برای رشد مو استفاده کنیم؟ همه عاشق موهای بلند و پر پشت هستند. با این حال، استرس، آلودگی و سایر عوامل داخلی و خارجی، اغلب بر سیستم‌های ما تاثیر می‌گذارد. معمولا اولین چیزی که اتفاق می‌افتد ریزش موی شدید است. همچنین، با نازک شدن مو، در صورت عدم رسیدگی به مشکل، لکه‌های طاس ظاهر می‌شوند. بنابراین، چه کاری می‌توان در این باره انجام داد؟ چگونه می‌توان این مشکل را به گونه ای حل کرد؟ پاسخ این است که از درمارولرها برای رشد مو استفاده کنید. در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این معجزه آشنا شوید:

درمارولر چیست؟

بیاید در ابتدا در مورد چیستی درمارولر صحبت کنیم. درمارولر یک ابزار مو، یک نوع غلتک کوچک است که با سوزن‌های کوچکی پوشیده شده است که می تواند از 0.25 میلی‌متر تا 1.5 میلی‌متر متغیر باشد. این سوزن‌ها هنگام غلتش، سوراخ‌های ریز روی پوست سر ایجاد می‌کنند؛ هدف این کار چیست؟ خوب، درما رولرها همیشه با روغن‌های مفید استفاده می‌شوند. این میکرو پنچرها به نفوذ بهتر این روغن‌ها کمک می‌کند. همچنین پوست سر را تحریک می‌کند و به سایر محصولات مو، طبیعی یا سایر محصولات کمک می‌کند تا به شیوه‌ای بهتر عمل کنند. همچنین به رشد مو و جلوگیری از ریزش مو کمک می‌کند.

هنگام استفاده از درمارولر، به این واقعیت توجه داشته باشید که ممکن است یک واکنش خفیف اما موقتی ایجاد کند، مانند نخ زدن و سایر فعالیت‌هایی که برای مدت کوتاهی پوست را تحریک می‌کنند، اما در طولانی ‌مدت مفید هستند. با این حال، اگر پوست سر حساسی دارید، بهتر است قبل از استفاده از درمارولر برای رشد مو با یک متخصص پوست مشورت کنید. بهترین راه این است که روغن مویی را انتخاب کنید که ملایم باشد و طبیعت خشن نداشته باشد.

نحوه استفاده از درمارولر برای رشد مو

استفاده از درما رولر برای رشد مو نسبتا ساده و شبیه به هر ابزار دیگری است، چه برای پوست خود استفاده کنید و چه برای موهای خود. باید مطمئن شوید که از آن به خوبی استفاده می‌کنید، آن را به خوبی تمیز کنید و به محض اینکه علائم ساییدگی ظاهر شد، آن را تعویض کنید.

برای تاثیر بیشتر پیشنهاد می‌کنیم حتما مراحل زیر را رعایت کنید:

مرحله اول: بعد از هر بار استفاده ضدعفونی کنید!

اولین کاری که باید بعد از استفاده از درمارولر انجام دهید، ضدعفونی کردن آن با یک ضدعفونی کننده با محتوای الکل بیش از ۷۰ درصد است. موهای شما رسوبات زیادی دارد که درمارولر از شر آن‌ها خلاص می‌شود. نه تنها این، بلکه باقیمانده روغنی که استفاده کرده‌اید نیز دارد. بعد از هر جلسه باید تمیز و ضدعفونی شود. این مهم است زیرا باعث ایجاد سوراخ‌های میکرو می‌شود. اگر به درستی تمیز نشود، ممکن است باعث عفونت شود. مطمئن شوید که بعد از هر جلسه آن را به خوبی تمیز می‌کنید.

مرحله‌ی دوم: از روغن‌ استفاده کنید!

چگونه در هنگام استفاده از درمارولر برای رشد مو از روغن استفاده کنیم؟ خوب، برای شروع، شما مطلقا روغن‌ها را مستقیما روی دستگاه نمی‌زنید. از توپ‌های پنبه‌ای برای استفاده از روغن های مو استفاده کنید و موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و سپس آن را کمی ماساژ دهید و بعد از درمارولر استفاده کنید.

مرحله‌ی سوم: در صورت لزوم تعویض کنید!

معمولا عمر مفید درمارولر دو ماه است. پس از آن زمان باید دستگاه را تعویض کنید. هیچ چیز بدتر از استفاده از یک وسیله فرسوده یا تاریخ مصرف گذشته روی موهایتان نیست. خطرناک است، زیرا می‌تواند به ریشه و ساقه موهای شما آسیب برساند. مدت زمان ماندگاری درمارولر خود را بدانید. علاوه بر این، اگر درمارولر شما به هر طریقی آسیب دیده یا شکسته است، به جای ادامه استفاده از آن در آن حالت، آن را دور بیندازید. همچنین مراقب سوزن‌های خمیده یا شکسته باشید. وقتی این اتفاق افتاد درمارولر خود را تعویض کنید.

چه روغن‌هایی برای استفاده بهتر است؟

این فقط درمارولرها برای رشد مو نیستند که کار می‌کنند، بلکه روغن‌ها و مواد موضعی نیز هستند که استفاده می‌کنید. مهم است که بدانید چه چیزی برای موهای شما بهترین عملکرد را دارد، نه تنها از نظر تغذیه، بلکه از نظر اینکه اگر پوست سر و پوست حساسی داشته باشید چه واکنشی ایجاد نمی‌کند. اجازه دهید به شما بگوییم که اگر واقعا می‌خواهید درمارولر شما برای رشد مو به طور موثر عمل کند، بهترین روغن‌ها برای استفاده از کدام روغن‌ها هستند.

به عنوان مثال روغن اسطوخودوس یک روغن ضد قارچ و ضد باکتری عالی است. به طور طبیعی برای مو و پوست سر شما عالی است. همچنین شناخته شده است که از خارش جلوگیری می‌کند و همچنین در برابر شپش سر و سایر عفونت‌های قارچی مانند که روی پوست سر تاثیر می‌گذارد و در نتیجه رشد کلی و سلامت موهای شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، به خوبی عمل می‌کند. استفاده از آن با درمارولر برای رشد مو شگفت‌انگیز است زیرا باعث می‌شود موهای شما نه تنها سریع‌تر، بلکه بهتر رشد کنند. همچنین لکه‌ها و طاسی را درمان می‌کند.

اسانس دیگری که برای استفاده با درما رولر عالی است، روغن رزماری است. این روغن موی بسیار سبک است که هیچ گونه اثر سنگین یا چرب از خود به جای نمی‌گذارد. تولید سبوم در پوست سر را تنظیم می‌کند. این روغن تضمین می‌کند که پوست سر و مو توسط چربی بیش از حد سنگین نمی‌شود. سرشار از آنتی‌اکسیدان است که از سفیدی زودرس جلوگیری و همچنین گردش مو را تقویت می‌کند که باعث تشدسد رشد مو می‌شود. همچنین در درمان آکنه پوست سر که یکی از مشکلات اصلی مو نیز می‌باشد، موثر است. روغن رزماری دارای خواص تسکین‌دهنده و ضد قارچی است که به رفع خارش کمک می‌کند.

هر کسی به شما بگوید که چگونه خواص خنک کنندگی روغن نعناع برای پوست سر با خارش و عرق کردن شگفت انگیز است. دارای خواص ضد باکتریایی است که به پاکسازی کامل پوست سر کمک می‌کند و از شر تمام چربی‌ها و تجمعات خلاص می‌شود. همچنین به باز کردن منافذ مسدود شده کمک می‌کند و به پوست اجازه تنفس می‌دهد. استفاده از آن با درمارولر برای رشد مو به نفوذ بهتر روغن در پوست سر کمک می‌کند، به خصوص اگر از روغن‌های حامل مانند روغن نارگیل استفاده می‌کنید.

این روغن یکی از محبوب‌ترین روغن هایی است که برای رشد و تغذیه مو استفاده می‌شود. استفاده از آن با درمارولر تنها اثربخشی آن را افزایش می‌دهد. روغن نارگیل منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها، چربی‌ها و ویتامین‌ها است و همچنین به آرام کردن وز کمک می‌کند. همچنین برای خلاص شدن از شر شوره سر و دو شاخه شدن انتهای سر مفید است. در مجموع، روغن نارگیل یک بسته کامل است، اگر می‌خواهید از شر تمام مشکلات موهای خود خلاص شوید. استفاده از آن با درمارولر یک راه موثر برای اطمینان از رشد بهتر و سالم موهای شما است.

سوالاتی که ممکن است برایتان پیش آید:

آیا استفاده از درمارولرها برای رشد مو عوارض جانبی دارد؟

استفاده از درمارولر عوارض جانبی خاصی دارد که معمولا در حدود پنج روز از بین می‌روند. علائم شامل قرمزی، تورم، درد خفیف و کبودی است. اگر این علائم بدتر شد یا بیش از پنج روز طول کشید، با پزشک مشورت کنید.

آیا می‌توانم بعد از استفاده از درمارولر زیر نور خورشید بروم؟

نه. از این کار اجتناب کنید. اگر مجبور به بیرون رفتن هستید، ترجیحا کلاه بپوشید.

هر چند وقت یکبار باید از درمارولر برای موهایم استفاده کنم؟

بهترین دفعات استفاده از درمارولر هر سه هفته یکبار است. این به این دلیل است که پوست سر شما حساس است و استفاده از درمارولر مستلزم میکرونیدلینگ است که آن را تحریک می‌کند.

جمع‌بندی…

به سلامت موهای خود توجه کنید. موهای شما تاثیر به‌سزایی در زیبایی شما دارند. در این مطلب یکی از راه‌های زیباتر شدن موهایتان را گفتیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

اگر سوالی در این زمینه یا دیگر مشکلات پوست و مو خود داشتید، می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان ما از طریق سایت یا اینستاگرام بهرمند شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X